A380 WOW!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
ikke veldig spennende, men enkel og i og for seg fin. Tradisjonelt med alle kjøpernes logoer

Ikke i nærheten av like lekker livery som Boeing's nye, men adskillig bedre enn den gamle. Plusspoeng fordi det er på A380! Terningkast 4.

Ok, liverien var vel litt kjedelig, men det spiller jo ingen rolle hvordan produsentens livery ser ut. Vi snakker vel om FLYET.

Gjesp... synes CNN reporteren tok det hele på kornet når han sa "this seremony is longer than most of the aircrafts long haul fligths"...:up:

Helt greit livery. Synes det var bedre enn det gamle. Terningkast 4 også her.
En imponerende sak er det i alle fall.

Hilsen Frode!

Sermonien var ikke spesielt gøy... Flyet derimot var like fint som forventet...:cheers:

Terningast 4 for liverien...:)

Kongefly! :smokin

Terningkast 5 gir jeg for fargene, enkelt og farger som passer godt i sammen :)

Bluebird. Bilde er her..

TOU11901181258-big.jpg

OSS: Thanx! :cheers:

Ut fra det jeg ser her gir jeg en 5'er for enkelt og stilig design, og ikke minst fordi det er blått! :thumbup

Det var det bildet jeg fant til slutt også - på dagbladet.no.

Makan til bedritne websider som Airbus sine skal man lete lenge etter.

Den minnner om BELUGA!

Terningen landet på høykant, og jeg klarer ikke telle et eneste øye. 0.
Eneste måten denne kan bli bra på, er å komme i UA's gamle farger:cheers:

Kan ikke noe for det, men maskineriet er ikke pent, selv om de har dekorert med mine favorittfarger.

Er det forresten noen som har hørt på radio i kveld? ;)

Terningkast er bare teit, synes VG fint klarer å gi døve terningkast nok som det er. :zzz

Men fargevalget til Airbus er bra, de gamle hadde litt 70 talls preg over seg. Derimot er jeg skuffet over at kun halen er farget, A380 er STOR og da blir det alt for mye eurowhite. :naughty:

Fikk med meg CNN på tv i STO i går... Imponerende reklame for Airbus...sendingen varte jo i over en time...live!!!

Husfargene er pene og rene...men litt kjedelig. Pluss for mye blått! Mellom 4 og 5.

Back