A380 til OSL..

Så mye folk har det aldri vært på OSL siden Ålesund brant.. fytti rakkern for ett kaos. Politiet og UP hadde nok å henge fingra i!

Film kommer.

Viss jeg kommer fra SVG i morgen. Hvordan er det da mulig og komme seg fra terminalen og til en plass det er bra å ta bilder fra?

Riktignok er det stas, men vet ikke om jeg hadde giddi tatt fly til OSL for å se den på så lang avstand.

Du kan ta bussen fra terminalen til GA og se den derifra, den står med nesa mot nord på deice "Alpha North" langs taksevei "N".

Hvilke busser går der da? Rutenr. og hva er hjemmesiden til busselskapet så trafikkerer rundt osl?

Vede snakk med Speedbird kanskje han kan fikse noe til deg. Vis dere treffes så kan vi jo møtes.

Har sendt PM og melding. Men intet svar foreløpig. Derfor jeg prøve å klekke ut en plan-b.

Da har man fått sett å oppleve denne også på nært hold, fikk aller nådigst lov til å bli med på tur inn med omvisning med ei hyggelig fransk jente og se på herligheten på innsiden (ikke helt SQ kabin, men paradis for nerder). Hvis ingen andre har ordnet bedre bilder skal jeg prøve å laste opp noen dårlige mobilbilder i kveld. Mye presse der så regner med at det blir reportasjer fra de fleste nettaviser og nyhetssendinger derfra.

Grei size.

Attachments

• 11122007819.jpg
    11122007819.jpg
    34.1 KB · Views: 661
  • 11122007805.jpg
    11122007805.jpg
    52.3 KB · Views: 680
  • 11122007827.jpg
    11122007827.jpg
    30.5 KB · Views: 670
Ser ut som det var nok folk på jobb der i dag :)

Selv fikk jeg et godt blikk da hun fløy (lavt!) over Torshov ti på to. Fin lyd, også.

Last edited:
A380 på Gardermoen (Film)

Denne andre tråden begynner vel å bli lovelig lang, så her kommer altså mitt bidrag i "tønna fra Frankrike";

80MB DivX Codec!

Takk til PH-NDR for space!

Re: A380 på Gardermoen (Film)

kom ikke noe film.. bare sånt bevegelige farger .. sånt som man ser når man høre musikk..

Re: A380 på Gardermoen (Film)

Den er kodet som Divx, så de som ikke har dette vil slite. Den var også ikke laget til for streaming, som og var litt leit. :(

-A

Back