A340-500, Concorde og MD80

Takk for en fin tur, både på MD80 og resten av reisen din! Får meg nesten til å skrive retro-rapport på min BGO-OSL-FRA-HKG-SGN-SIN-LAX-PHL-YUL-LHR-OSL noen måneder før deg. :)

Gjør det gjør det gjør det.
Kanskje jeg skal få ut noe for min OSL-ZRH-DXB-SYD-AKL-OOL-SYD-AYQ-ASP-SYD-HKG-FRA-OSL fra i vinter, så fort jeg er ferdig med eksamen?

Det tok sin tid å komme seg gjennom denne rapporten, men det var det verdt.
Jeg har en del morsomme bilder av Fnate, LN-MOW og Discus (som alle fløy C), men tør ikke poste dem av redelse for anmerkninger ;-)

MOW og jeg vil ikke ha på oss at vi fløy C på den turen :old

Tar fort 5-6 timer for å se på alt

Da har du tatt alt for få pauser underveis :drink

1: Kanon!
2: Faen meg på tide!
3: Nominert!

Haha, sant ;) Takker for nominasjonen!

Utrolig bra! Takk for at du tok deg tid til å sette sammen alt dette! :up:

:) Takk til andre også som satte pris på trip reporten

Takk for en flott rapport, vet selv at det tar tid aa publisere rapporter har en halvskrevet fra Stillehavet som nok boer komme paa plass.

De fire Logo'ene du ser rundt U.S. er som du antyder selskapene som over tid har blitt til US Airways. (…)

Jo jeg bor paa Bainbridge og det er fergen vaar, jeg bare jobber litt globalt - og du startet reisen sammen med "Flypratere" og jeg ser at vi hadde samme flight fra Seattle til Frankfurt, saa det er alltid en Flyprater i naarheten (en av de faa gangene jeg hadde Business Class).

Tenkte meg at du kjente de logoene, takk for klargjøringen :) Morsomt at vi var på samme flight, liten verden gitt!

Takk for en fantastisk rapport om en enda mer fantastisk tur! Liker også A345 best av de store bussene. Fikk heldigvis en tur med Thai i C når de fløy disse på OSL. For å få logget A342 må man vel til Argentina eller Sør-Afrika?

Ja, det stemmer. Aerolineas har/hadde en del, og jeg tror South African sin er stored. Jeg fikk sist nevnte to ganger i 2012 på JNB-EZE-JNB, som nå er lagt ned.

Så fint at du likte vannsøylen og vingebilde på OSL ;) Ellers en superduper rapport som får reiselysten til å koke over.

Haha, der var du! Jeg trodde det var deg :) Du er kongen av flyfoto på OSL, ingen tvil.

Takk for en fin tur, både på MD80 og resten av reisen din! Får meg nesten til å skrive retro-rapport på min BGO-OSL-FRA-HKG-SGN-SIN-LAX-PHL-YUL-LHR-OSL noen måneder før deg. :)

Ja, det syns jeg du bør gjøre! ;) Eventuelt kun SIN-LAX strekket på verdens beste fly ;)

Gjør det gjør det gjør det.
Kanskje jeg skal få ut noe for min OSL-ZRH-DXB-SYD-AKL-OOL-SYD-AYQ-ASP-SYD-HKG-FRA-OSL fra i vinter, så fort jeg er ferdig med eksamen?

Høres bra ut det! Jeg har alltid lurt på hvordan AKL/OOL/AYQ/ASP er :)

Da ble Mad Men maraton utsatt til i morgen for å lese dette. Takk for kjemperapport!

Hehe, håper madammen var enig ;)

Back