A330 MRTTneo

Det er vel kanskje eneste mulighet for å holde produksjonen av -800 oppe og i gang i tilfelle noen sivile operatører plutselig vil ha den?
 
Det er vel kanskje eneste mulighet for å holde produksjonen av -800 oppe og i gang i tilfelle noen sivile operatører plutselig vil ha den?


Og samtidig kan de da få avsluttet -200 produksjonen. Akkurat det er nok en større besparelse
 
Det er vel en viss sannsynlighet for at Europa vil gå for tankfly fra Airbus fremover?

Det er jo allerede slik det er, og gjelder egentlig de meste av verden. Etter Boeing lanserte dagens varient av KC-46 er det kun Japan de har solgt til utenfor USA. Airbus har vunnet alle andre tilbud, som f.eks til Singapore, UAE, Saudi Arabia, Canada, Sør Korea.
 
Det er jo allerede slik det er, og gjelder egentlig de meste av verden. Etter Boeing lanserte dagens varient av KC-46 er det kun Japan de har solgt til utenfor USA. Airbus har vunnet alle andre tilbud, som f.eks til Singapore, UAE, Saudi Arabia, Canada, Sør Korea.

Airbus vant jo opprinnelig i USA også, før landet gjorde om på "reglene" og tilpasset det slik at Boeing kunne gå av med seieren....
 
Back
Top