• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

A319 ferdig i SAS?

BU662

critical mind
Hei

Jeg lurer om de 319 er ferdig i aktiv tjeneste hos SAS.
Alle 4 står parkert på OSL.

Kommer de tilbake til traffik?

Re: A319 ferdig i SAS

3 av dem ble jo nettopp malt i våres, så planen var å bruke de litt til. Før streiken gikk de ofte på de tynnere rutene innenlands, og var nærmest fast på TRD-BOO-TOS.

I tillegg så er det visst mangel på teknikere til å få dem i opp i luften igjen hos SAS ble jeg fortalt, så også dette gjør at det har drøyd, men kan fortelle at pr i går var det ingen fly igjen oppe på Bravo Nord de-icingplass oppe hos oss

I tillegg så er det visst mangel på teknikere til å få dem i opp i luften igjen hos SAS ble jeg fortalt, så også dette gjør at det har drøyd, men kan fortelle at pr i går var det ingen fly igjen oppe på Bravo Nord de-icingplass oppe hos oss

…men helt i syd så stod det tre A319 og en A320 i går ettermiddag.

I dag har OY-KBO og -KBR luftet seg en tur, så da spørs det ikke om de skal i trafikk igjen snart.

Back