• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

*A Gold lounger Changi

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er det noen som kjenner til lett tilgjengelige *A gold lounger på T1 Changi? Jeg har bare brukt Thai loungen der og har ikke så sansen for den. Jeg forstår at det ikke er noen SQ lounge på T1?

Er det klønete å benytte seg av en av de på T2 eller T3 og gå bort til flyet ved boarding på T1? (flyr Thai)

Er raskt gjort å bare ta toget over til T2/T3. Utover Thai sin lounge så vet jeg ikke om andre *A-lounger i T1.

-A

Hvis du tar turen til en annen terminal enn T1, så anbefaler jeg SQs lounge for *G-passasjerer i T3. Romsligere og mer luftig enn den i T2 :-)

Last edited:
Strengt tatt er vel SQ sine egne lounger også klassifisert *G, men de er ikke noe stort å trakte etter.

-A

Strengt tatt er vel SQ sine egne lounger også klassifisert *G, men de er ikke noe stort å trakte etter.

-A

Du ble nektet adgang og henvist til en egen gullounge uten toalett eller champis tidligere. Dette kalte Gold lounge og var en sq-lounge, ikke SATS lounge.

Du ble nektet adgang og henvist til en egen gullounge uten toalett eller champis tidligere. Dette kalte Gold lounge og var en sq-lounge, ikke SATS lounge.

Jeg trodde dette ble endret for 1-2 år siden at SKL'ene ble gjort til *G og at det var optional å dra til SATS-loungene. Det kan hende jeg tar feil, det har skjedd før. :p

-A

Jeg trodde dette ble endret for 1-2 år siden at SKL'ene ble gjort til *G og at det var optional å dra til SATS-loungene. Det kan hende jeg tar feil, det har skjedd før. :p

-A

Min erfaring er tre år gammel. Best for alle om du har rett.;)

SQ sine business lounger er veldig fine, masse mat, champagne når jeg var der. Men det holder ikke med *G. For *G er det SATS lounge som er ok i T2, og den i T3, hvorav den i T3 som nevnt er å foretrekke.

SQ sine business lounger er veldig fine, masse mat, champagne når jeg var der. Men det holder ikke med *G. For *G er det SATS lounge som er ok i T2, og den i T3, hvorav den i T3 som nevnt er å foretrekke.

Etter mine besøk i sommer syntes jeg SATS var bedre enn SKL, noe som kom ganske overraskende på meg. SKL var overfyllt og trangt, og maten ikke noe å skrive hjem om.

Back