Re: Å bestille hotellrom i Tehran
Nei, har ikke vært noen grunn til det.
Tar du noen ekstra forholdsregler ved slike turer?
Nei, har ikke vært noen grunn til det.
Tar du noen ekstra forholdsregler ved slike turer?
Tips om dagsturer fra Tehran har jeg derimot behov for. Persepolis ser ut til å bli litt for langt unna.![]()
Hvordan fikset du bestilling/betaling rent praktisk? De er jo avskåret fra verdens økonomisk.Vi gjorde det som dagstur, tok en billig flight ned til Shiraz om morgenen, hadde lang dag i Persepolis, og var tilbake i Teheran samme kveld.
Artig at flere tar turen til Iran, vi er godt igang med planleggingen av vår tur, men ikke fått spikret noen hoteller ennå![]()
Amatør. Det får man på en separat lapp om man ber om det.Det som hindrer meg er et stort grønt stempel med Ben Gurion border control på og passet mitt løper ut i 2018, men kan vel skaffe nytt dersom jeg vil.
Joda, å finne en liste med hoteller er lett. De lister også Ferdowsi som jeg har booket på, mendet er visst en hostel tett innpå med nesten samme navn som man ofte får opp istedenfor om man skal booke. Og jeg har enda ikke funnet ut om de har safe på rommet, det er jo greit om man skal reise med flere bunker sedler.Kan ikke skjønne at dette skal være så vanskelig.
http://wikitravel.org/en/Teheran#Sleep
Joda, å finne en liste med hoteller er lett. De lister også Ferdowsi som jeg har booket på, mendet er visst en hostel tett innpå med nesten samme navn som man ofte får opp istedenfor om man skal booke. Og jeg har enda ikke funnet ut om de har safe på rommet, det er jo greit om man skal reise med flere bunker sedler.
Hvordan fikset du bestilling/betaling rent praktisk? De er jo avskåret fra verdens økonomisk.
Hvilken type rom bodde du på og var det safe på rommet? Hadde liksom ikke tenkt å ta med min trillbare safe for en helgetur.Har bodd på Ferdowsi, det er bra.
Men hva med de som stod for utflukten der?Tehran-Shiraz-Tehran booka vi faktisk på wideroe.no ...
Men hva med de som stod for utflukten der?
Det som hindrer meg er et stort grønt stempel med Ben Gurion border control på og passet mitt løper ut i 2018, men kan vel skaffe nytt dersom jeg vil.
Tror ikke det er noe problem å ha to pass, der det ene brukes til Isreal og det andre til steder som ikke aksepterer stempel fra Isreal. Vet ihvertfall at det ikke er uvanlig at fotballspillere som spiller internasjonalt har to pass.
Fikk veldig blod på tann av denne tråden og har fått innvilget guttetur til Iran i mars. Noen dager i Teheran og deretter noen dager med alpint.
iranskitours.ir/dizin-ski-resort.html
Hvilken type rom bodde du på og var det safe på rommet? Hadde liksom ikke tenkt å ta med min trillbare safe for en helgetur.
En til herjeg har dobbelt statsborgerskap (britisk/norsk)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.