Er cargo flight ja men main deck loader til forsvaret er ødelagt så det spørs om noen har utstyr til å handle den da.Tror det blir vanskelig ja.
Og det lønner seg ikke å fikse denne highloaderen?
Du har så rett så rett. Det blir ikke B-747 til TRD. Derimot semitrailer som må kjøre til OSL. Highloaderen er ødelagt, og flighten er flyttet til OSL i stedet for. Ankomst tider har jeg ikke, men det er B-747-236SF, TF-ATZ (ex British Airways) som kommer. Maskinen ser noe sliten ut så noe stort fotoobjekt er det ikke. Det sies den skal laste 15 tonn oljeutstyr?
It is a pleasure to confirm today, that Air Atlanta Icelandic has extended a wet lease agreement with MASkargo in Malaysia, by two additional years! Air Atlanta Icelandic will therefore continue to operate 4 x Boeing 747-200 freighters on MASkargo behalf until May 2010, and the dry lease extensions for the aircraft are now being finalized.
- Air Atlanta (fint navn, gitt!)
.
Må man virkelig bruke utstyret til forsvaret for å handle en 747. Hva med SGS sin som brukes på airbus'ene på sommern bl.a. Er den virkelig for liten til å brukes på 747?
Det er nok en highloader som går til lasteromshøyde. Det som trengs på 747'en er en som går til main deck. Altså mye høyere. Disse main deck er vel større også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.