God lørdag fra KLIA, flight Bi 872 venter

Re: God lørdag fra KLIA, flight Bi 872 venter

Nå er jeg riktignok bare aksjonær i Norwegian, men generelt vil jeg si det er teit å ikke ta seg betalt for noe kundene er villig til å betale for [emoji2957]

…og som COOP sier; Det er innholdet på kassalappen som teller. Det gjelder vel også for flyreiser…er du fornøyd med det du har betalt så er jo alt fint.

Kassalapp eller ikke, nå blir det orden her. Skippy og Coors

5963875ee910045dc6ff0bf438272c58.jpg

…og som COOP sier; Det er innholdet på kassalappen som teller. Det gjelder vel også for flyreiser…er du fornøyd med det du har betalt så er jo alt fint.

Tja, er kunder fornøyd med prisen har du jo solgt for billig. Poenget er vel å treffe et punkt hvor man klager litt over prisen, men fortsatt kjøper [emoji6]

Tja, er kunder fornøyd med prisen har du jo solgt for billig. Poenget er vel å treffe et punkt hvor man klager litt over prisen, men fortsatt kjøper [emoji6]

For meg som kunde er kombinasjon av pris, produkt levert hva som skal til for at jeg kommer tilbake som kunde og er villig til å strekke meg litt over prisen som gjør litt vondt !! I dette tilfellet , for Senor Fnat leverte jo SAS på ingen måte det Senor Fnat kjøpte og der er det jo jeg som kunde forteller deg Someone - ja jeg betaler gjerne over smertegrensen, men når du ikke er villig til å levere det jeg kjøper, eat my dust bunnies og se over til Gate 42 hvor jeg går ombord hos BA hvor jeg har betalt mer enn det du forlangte, men hvor jeg faktisk fikk det jeg betalte for. Anko & Co leverte ikke det Senor Fnat kjøpte !

Om jeg bestiller en biff til $10, så blir jeg positivt overrasket om den er spisende. Tar du $60 og $14 for poteten, så bør det være bra.
Forventninger øker med prisen.

Livet er jo litt bedre uten klaging:-)

For meg som kunde er kombinasjon av pris, produkt levert hva som skal til for at jeg kommer tilbake som kunde og er villig til å strekke meg litt over prisen som gjør litt vondt !! I dette tilfellet , for Senor Fnat leverte jo SAS på ingen måte det Senor Fnat kjøpte og der er det jo jeg som kunde forteller deg Someone - ja jeg betaler gjerne over smertegrensen, men når du ikke er villig til å levere det jeg kjøper, eat my dust bunnies og se over til Gate 42 hvor jeg går ombord hos BA hvor jeg har betalt mer enn det du forlangte, men hvor jeg faktisk fikk det jeg betalte for. Anko & Co leverte ikke det Senor Fnat kjøpte !

Da er vi jo faktisk enige da ;)

Livet er jo litt bedre uten klaging:-)

Jeg har barn, så jeg vet ikke hvordan det er :p

Minner litt som den gamle (vandre?)historien hos BA. Back in those days hvor sjefene fløy Concord og sekretærene kjøpte billetter. Økonomien for Concorde var ikke god, og de spurte de som reiste hva de trodde billettprisen var. Så så de på tallene og økte prisene opp til det folk trodde det hadde betalt.. :stir

Back