Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Dag Viking
Det er jo en kjent sak at plastik skrangler mindre enn metall
:lol
Ha... ha... ha.... da har du aldri sittet på jump seat i en ERJ-145...Med klapperfaring i cockpit til en rekke fly, så synes jeg absolutt at 737 både var trang og ekstremt støyende
Originally posted by Dag Johnsen
Da står kommentarene mine åpene for "hugg"...
Dag
Originally posted by LN-KGL
Med mine 183 cm, nesten h*2/pi vekt i kg og ditto skulderbredde og jeg ikke i tvil om A32X er best for meg.
[.... og det nederste bildet ovenfor er av en gris
Originally posted by Dag Johnsen
Ha... ha... ha.... da har du aldri sittet på jump seat i en ERJ-145...![]()
Originally posted by SK384
Vekt til LN-KGL = 183*2/3,14159 = 116,5 kilo. Ser heldigvis ut som formelen ikke passer for meg, selv etter all den gode julematen en har hevet innpå siste måneden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.