Venter de dersom flyet fra Tromsø er forsinket?
Har du med deg baggasje, så kommer den sikkert frem 3 dager senere..
Har du med deg baggasje, så kommer den sikkert frem 3 dager senere.. 40 min er langt under grensen for transitt.
Det gjør de nok ikke, er jeg redd. DY kjører vel bare punkt til punkt billetter, så du må selv stå til ansvar for om du ikke rekker flyet. Går selvfølgelig an å høre med CC om det lar seg gjøre.
.. 40 min er langt under grensen for transitt.
Hvis reisen er bestilt i en gjennomgående billett, blir du tatt hånd om. Les her: http://www.norwegian.no/no/kundeservice/Reiseinformasjon/videreforbindelser-transit/onlining/![]()
Se der, du!
Men selvfølgelig mot et tillegg...![]()
40 minutter på Gardermoen går fint om det er innland-utland, men verre andre veien. Dette gjelder jo selvfølgelig om flyene er i rute.
Men er det ikke veldig spesielt at man tar ekstra betalt for å ha sammenhengende billett?
Jaha?? Det var nytt for meg
Ikke for meg, har mistet ett par connections med Norwegian med ca den tiden på OSL tidligere. Mulig de har blitt flinkere til å få med både folk og kofferter....
40 minutter på Gardermoen går fint om det er innland-utland, men verre andre veien. Dette gjelder jo selvfølgelig om flyene er i rute.
Men er det ikke veldig spesielt at man tar ekstra betalt for å ha sammenhengende billett?
Billetter med SAS/Widerøe har jeg sett ofte er billigere om man bestiller i to ulike bestillinger framfor som sammenhengende reise. Så praksisen om at gjennomgående reiser er dyrere finnes tydeligvis hos flere...![]()
Hehe, greidde 20 min frå sete til sete då vi kom frå Frankfurt ein gang. Rakk til og med å gå på dass og kjøpe fire flasker vin... Men det var meget hektisk ja. Heldigvis seint inn på kvelden, og rett tilbake i det same flyet vi kom inn med frå Frankfurt vidare til Trondheim.Har 45 minutter 'andre veien' mandag ... gikk sist og skal gå igjen! Men det er jævlig tight .... :baeh
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.