Dette er jo Ryanair´s super kundebehanding i sine vanlige former.
http://www.f-b.no/nyheter/raser-mot-ryanair-1.6092858
http://www.f-b.no/nyheter/raser-mot-ryanair-1.6092858
Dette er jo Ryanair´s super kundebehanding i sine vanlige former.
http://www.f-b.no/nyheter/raser-mot-ryanair-1.6092858
Ryanair-koden er løst
Fredrikstad-mannen Jarle Sæther (44) slipper å betale 40.000 kroner i ekstra billettgebyrer. Men det var ikke Ryanair som hjalp ham.
– Vi har fått hjelp av noen fantastiske ansatte på Torp flyplass i Sandefjord, sier en jublende glad Sæther.
– De bør snarest få en belønning av Ryanair. De har nemlig oppdaget en alvorlig systemfeil, som i gitte tilfeller gjør det umulig å få printet ut flybillettene.
Altså her har Ryanair brukt tid og ressurser på å lage en "systemfeil" som gjør at de tjener 800 kroner ekstra pr kunde, og så skal de på Rygge få bonus??? Hmmm..
Tipper det heller blir sparken de får, jeg. Takke seg til å hindre at Ryanair tar ekstra profitt.
Det er sikkert ikke lett for Ryanairs teknikere heller, å lage en slik systemfeil, som det er lett som bare det, å la kundene betale for.
Hvorfor lage dette så vanskelig for sine kunder...?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.