A andreas_a ScanFlyer Gold 18 Jun 2011 #1 4 bilder, 4 fly fra TRF. Dessverre fortsatt kompaktkamera, men snart kommer feriepengene, så da kan vi kanskje får gjort noe med det ... PH-WXA LN-WND LN-WDE LN-DYQ
4 bilder, 4 fly fra TRF. Dessverre fortsatt kompaktkamera, men snart kommer feriepengene, så da kan vi kanskje får gjort noe med det ... PH-WXA LN-WND LN-WDE LN-DYQ
D DyRayBan ScanFlyer Blue 18 Jun 2011 #2 Hei. Likte spesielt bildet av LN-DYQ, for det satt jeg baklengs i helt foran....
T Thomas ScanFlyer Rusty 18 Jun 2011 #3 Ikke helt foran håper jeg, mht at du satt baklengs Fine bilder.
I inger ScanFlyer Gold 19 Jun 2011 #4 Likte særlig godt bildet av Dakotaen. Faren min var maskinist på Dakota )
D DyRayBan ScanFlyer Blue 19 Jun 2011 #5 Thomas said: Ikke helt foran håper jeg, mht at du satt baklengs Fine bilder. Click to expand... Nei, det satt to karer foran meg og styrte skuta.....
Thomas said: Ikke helt foran håper jeg, mht at du satt baklengs Fine bilder. Click to expand... Nei, det satt to karer foran meg og styrte skuta.....
BSSW Browncoat 19 Jun 2011 #6 DyRayBan said: Nei, det satt to karer foran meg og styrte skuta..... Click to expand... Satt du på glearshield? :drunk:
DyRayBan said: Nei, det satt to karer foran meg og styrte skuta..... Click to expand... Satt du på glearshield? :drunk: