• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

32 bilder . AMS, DUS, FRA, OSL og GSE

Som mange ander sier, dette er KUNST! :D

Du har en egen evne til å komponere bilder, helt utrolig vakkert :)

Min favoritt er dette! Synes det representerer det vakre rundt flyvning.

notitles_747_morning_AMS.JPG

ååååå dæææven! Dette er den beste serien på scanair jeg har sett. Dette er av de bedre du får på anet/jetphotos. Og det er det en fra SørøstNorge som gjør. Du er virkelig noe å se opp til når det gjelder flyfotografi. Du er Norges representant når det kommer til bilder av fly.

...- men sånn går det da man henger etter med å få redigert alle bildene man tar
Det ser da ikke ut som du henger etter. Du har jo iallefall bilder som er tatt i år du!!:D

Det er verre med en annen en.... som fortsatt holder på med fjorårets;)

Kunstnerisk og bra som vanlig- Jørgen! Ble det bra når du testet nytt glass??

Dag

Enig, det er bare skjemmende på så bra bilder.

I beg to differ... Det er nødvendig med slike vannmerker på så bra bilder! De bildene man ser mest av på dette forum, som jeg har pleid å legge ut selv, er bilder som i grunn ikke trenger vannmerker fordi de er alt for anonyme. Dette er derimot bilder som bør bære vannmerker.

Videre er du vel fremdeles med i AirTeamImages, Jørgen? Da skulle det bare mangle at vannmerkene var på plass!

Jørgen: du vet godt hva jeg synes om bildene!

Last edited:
Takk for mange flotte svar dere :fly

Utrolig vakkert! Blir alltid like imponert hver gang:D Takk for et hyggelig samvær på Søndagen.

Var hyggelig ja - ses vel snart igjen der oppe vil jeg tro :D

@Seilfly : takk for en liten forsvarstale ang. vannmerkene :lol:

Fytti Grisen! Her var det møe snadder! :colgate:
Post gjerne mer om du har!

Jeg har mye mer - kommer nok en ny tråd strax !

@SE-DYD aka Onkel Dag : Glasset var nøyaktig det jeg forventa det skulle være - hørte du hadde fått info her hjemme om hva jeg har kjøpt meg :stir

Jørgen

Back