32 bilder . AMS, DUS, FRA, OSL og GSE

Som mange ander sier, dette er KUNST! :D

Du har en egen evne til å komponere bilder, helt utrolig vakkert :)

Min favoritt er dette! Synes det representerer det vakre rundt flyvning.

notitles_747_morning_AMS.JPG

ååååå dæææven! Dette er den beste serien på scanair jeg har sett. Dette er av de bedre du får på anet/jetphotos. Og det er det en fra SørøstNorge som gjør. Du er virkelig noe å se opp til når det gjelder flyfotografi. Du er Norges representant når det kommer til bilder av fly.

...- men sånn går det da man henger etter med å få redigert alle bildene man tar
Det ser da ikke ut som du henger etter. Du har jo iallefall bilder som er tatt i år du!!:D

Det er verre med en annen en.... som fortsatt holder på med fjorårets;)

Kunstnerisk og bra som vanlig- Jørgen! Ble det bra når du testet nytt glass??

Dag

Enig, det er bare skjemmende på så bra bilder.

I beg to differ... Det er nødvendig med slike vannmerker på så bra bilder! De bildene man ser mest av på dette forum, som jeg har pleid å legge ut selv, er bilder som i grunn ikke trenger vannmerker fordi de er alt for anonyme. Dette er derimot bilder som bør bære vannmerker.

Videre er du vel fremdeles med i AirTeamImages, Jørgen? Da skulle det bare mangle at vannmerkene var på plass!

Jørgen: du vet godt hva jeg synes om bildene!

Last edited:
Takk for mange flotte svar dere :fly

Utrolig vakkert! Blir alltid like imponert hver gang:D Takk for et hyggelig samvær på Søndagen.

Var hyggelig ja - ses vel snart igjen der oppe vil jeg tro :D

@Seilfly : takk for en liten forsvarstale ang. vannmerkene :lol:

Fytti Grisen! Her var det møe snadder! :colgate:
Post gjerne mer om du har!

Jeg har mye mer - kommer nok en ny tråd strax !

@SE-DYD aka Onkel Dag : Glasset var nøyaktig det jeg forventa det skulle være - hørte du hadde fått info her hjemme om hva jeg har kjøpt meg :stir

Jørgen

Back