3-dagers salg hos Qatar

nesjon

ScanFlyer Blue
Qatar har tilbud med 25% prosent avslag i økonomi og 20% i business på en rekke billetter til mange spennende destinasjoner. Må bestilles før torsdag kl 23.59 og reiseperiode er fram til 31. mai 2012.

Se link:
http://www.qatarairways.com/global/en/press-release.page?pr_id=pressrelease_pressrelease_20111114

De har også eget tilbud til bl.a. BKK i business class til 11k. Veldig godt tilbud med 777 på strekningen DOH-BKK og fine tidspunkter. Godt alternativ til TKs BKK-tilbud er det også. Generelt er det gode priser i biz, MEL til 20 066,- er også en god pris. Disse billettene kan bookes fram til 13. desember og seneste avreisedato er 15. juni 2012.

Last edited:
Litt surt og se nå at jeg for en tusenlapp ekstra kunne fløyet business t/r OSL - DOH - BKK med Qatar, i stedet for economy OSL - ZRH - BKK med Swiss...

Litt surt og se nå at jeg for en tusenlapp ekstra kunne fløyet business t/r OSL - DOH - BKK med Qatar, i stedet for economy OSL - ZRH - BKK med Swiss...

Tilbudet til QR har vel vart en stund.......det samme med TK i biz.

Det har sine fordeler å bo på det sentrale østlandet. Regner ikke med at det er mulig å få gjennomgående billetter fra SVG? Synd da jeg er på utkikk etter bra priser til Krabi/Phuket i april. Koster å reise med kjerring og 3 barn.....

Regner ikke med at det er mulig å få gjennomgående billetter fra SVG? Synd da jeg er på utkikk etter bra priser til Krabi/Phuket i april. Koster å reise med kjerring og 3 barn.....

Qatar har vel interline med SAS så bør vel gå? Selv om det muligens ikke kan kombineres her eller man kanskje trenger et reisebyrå for å sy det sammen?

Hvorfor dukker nesten aldri Bodø BOO opp i søk på nett på andre selskap der SAS har såkalt interlineavtale? Feks. TOS SVG TRD og BGO kommer opp på Qatar.com , men ikke BOO..

Hvorfor dukker nesten aldri Bodø BOO opp i søk på nett på andre selskap der SAS har såkalt interlineavtale? Feks. TOS SVG TRD og BGO kommer opp på Qatar.com , men ikke BOO..

TOS kommer opp ja, men har ikke fått noen treff med resultater de gangene jeg har forsøkt......

Back