• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

2 SAS Business Lounge-vouchere gis bort!

må man reise med SAS for å bruke disse? skal til Køben neste mandag, men har fått billetter med DY

Mine 2 vouchere ble gitt bort til et vennepar av meg.
"Dragen" i SAS-loungen i ORD syntes så synd på de 2 (voksne) barna, så alle 4 slapp inn på 2 vouchere.

Har én slik voucher som er gyldig ut måneden, må vel brukes på SK/WF-flygning fra Gardermoen. Om noen er interessert send meg navn og adresse, så skal jeg prøve å få postlagt den i dag.

Har én slik voucher som er gyldig ut måneden, må vel brukes på SK/WF-flygning fra Gardermoen. Om noen er interessert send meg navn og adresse, så skal jeg prøve å få postlagt den i dag.

Har sendt PM!

Glemte helt at jeg hadde en slik liggende. Sendes staks i posten til den føste som melder seg her!

Glemte helt at jeg hadde en slik liggende. Sendes staks i posten til den føste som melder seg her!

hvor lenge er den gyldig? Om den kan brukes i mars vil jeg gjerne ha den, ellers har jeg ikke behov.

Hej nu sitter vi i sas business lounge på cph i väntan på flyet til BKK. Vil takke Robbiedelux for innpasset hit, maten (kylling og couscous) samt rødvinet! Optiontown ordnade oss plass i Y+ og så dette var en meget god start på ferien for oss som ikke er vant med dette!

Hadde lovet et bilde og men klarer ikke å få lastet det opp nå....

/bjørn

Har visst fått en slik voucher jeg også, men har ikke mulighet til å bruke den. Hvis noen trenger en snarest så send meg en PM. Leveres/hentes helst i Oslo, siden å sende den med posten kan ta for lang tid. Voucher gyldig til 31/1 på SK og WF-flygninger fra OSL.

Siste mulighet i og med at dette kun går ut januar. Jeg har 2 stk vouchers som kan overtaes mandag 30 på OSL rundt kl 19, eller 31. jan på CPH i 20 tiden...

Back