2 SAS Business Lounge-vouchere gis bort!

må man reise med SAS for å bruke disse? skal til Køben neste mandag, men har fått billetter med DY

Mine 2 vouchere ble gitt bort til et vennepar av meg.
"Dragen" i SAS-loungen i ORD syntes så synd på de 2 (voksne) barna, så alle 4 slapp inn på 2 vouchere.

Har én slik voucher som er gyldig ut måneden, må vel brukes på SK/WF-flygning fra Gardermoen. Om noen er interessert send meg navn og adresse, så skal jeg prøve å få postlagt den i dag.

Har én slik voucher som er gyldig ut måneden, må vel brukes på SK/WF-flygning fra Gardermoen. Om noen er interessert send meg navn og adresse, så skal jeg prøve å få postlagt den i dag.

Har sendt PM!

Glemte helt at jeg hadde en slik liggende. Sendes staks i posten til den føste som melder seg her!

Glemte helt at jeg hadde en slik liggende. Sendes staks i posten til den føste som melder seg her!

hvor lenge er den gyldig? Om den kan brukes i mars vil jeg gjerne ha den, ellers har jeg ikke behov.

Hej nu sitter vi i sas business lounge på cph i väntan på flyet til BKK. Vil takke Robbiedelux for innpasset hit, maten (kylling og couscous) samt rødvinet! Optiontown ordnade oss plass i Y+ og så dette var en meget god start på ferien for oss som ikke er vant med dette!

Hadde lovet et bilde og men klarer ikke å få lastet det opp nå....

/bjørn

Har visst fått en slik voucher jeg også, men har ikke mulighet til å bruke den. Hvis noen trenger en snarest så send meg en PM. Leveres/hentes helst i Oslo, siden å sende den med posten kan ta for lang tid. Voucher gyldig til 31/1 på SK og WF-flygninger fra OSL.

Siste mulighet i og med at dette kun går ut januar. Jeg har 2 stk vouchers som kan overtaes mandag 30 på OSL rundt kl 19, eller 31. jan på CPH i 20 tiden...

Back