Jarlabanke Vking
ScanFlyer Silver
2+3 config på SAS 737 (status)
Ser LN-RCY har vært inne og fått ny config, har den også fått skiboks på taket?
RCY fikk ikke boks på taket grunnet sen godkjennelse av Panasonic's Inflight Connectivity-system på 737 hos EASA. Har hørt at den skal inn for Wi-Fi montering på høsten en gang. Cabinombyggingen på den er ferdig men SAS fikk ikke lov til å forberede noe angående Wi-Fi montering før godkjennelsen fra EASA var på plass. RCY var den første som ble bygget om på Gardermoen, RCX som var prototype ble bygget om på Arlanda. Godkjenning er nå endelig på plass og ombyggingene (både cabin og Wi-Fi) går sin gang med ned mot to uker planlagt liggetid pr. fly. Alle resterende planlagte ombygginger på 737 skal utføres på Gardermoen.
Kan en persjon si meg hvilke maskiner som er igjen som har seteconfigurasjonen 2+3 i den fremmre delen enda?
Det er ingen maskiner igjen i trafikk med 2-3-konfigurasjon. Maskinene det var snakk om var RCX, RPM og RCY.
Jeg fløy 2-3 forrige uke.
Hvilket fly var det?/hvilken rute og hvilken dag?
Mulig jeg ikke har helt fått med meg hvilke fly dere leter etter, men sjekket for ikke lenge siden inn på følgende flight med 2+3 seating:
SK2534
Flytype : MD-81MD-82
Totalt antall seter i denne delen av flyet : 120
BHX - CPH
Kan prøve å få med meg navnet i morgen![]()
Er nok kun snakk om B738-ene, hvorav noen hadde 2+3 seating på de fremste radene ("Euroconfig").
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.