Se selv: Konge eller Viking ??
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
För min info: Flög LN-BRH SK9121 SVG-OSL 4 jan. och idag, 5 jan, SK4103 som första flygning ? Eller gäller CK:s info ? Var det ferry SVG-AES igår ?Originally posted by CK
FLTNO LEG
4232 AES OSL
2301 OSL KSU
2304 KSU OSL
4082 OSL BOO
4083 BOO OSL
4486 OSL BDU
4487 BDU OSL
Det var en skam! Håbede de kunne nøjes med de flag den allerede har og Scandinavian Airlines som de andre - så ville det være minimal skade til brandet.Originally posted by LTH
Flagget skal på samt SAS Braathens...
OK, någon med tillgång till SAS-datan kanske har KKVAD eller liknande för 4 januari ?Originally posted by Superhai
Den fløy revenue i går og. Men er ikke på jobb så jeg får ikke sett hvor.
Originally posted by RolfL
OK, någon med tillgång till SAS-datan kanske har KKVAD eller liknande för 4 januari ?Originally posted by Superhai
Den fløy revenue i går og. Men er ikke på jobb så jeg får ikke sett hvor.
Originally posted by Fellowship
Er du flyfreak, så skiller du dem i første forsøk!
Originally posted by OSL Inside
Håper de falller smak.
Originally posted by Arnt Helge
Originally posted by OSL Inside
Håper de falller smak.
Bildene er som alltid helt :up:
Fargene på flyet derimot er så som så... BU-hu...![]()
Om noen timer skal visst SE-DNX fly til en plass sør for Mjøsa som SK4008. Det var vel litt i kjappeste laget for total repainting(?).Originally posted by LCH78Originally posted by LN-ATC
SE-DNX fløy Gardermoen - Sola i kveld, som SK9020. Jeg satt på arrival og såvidt jeg kunne se var det ingen gate tildelt, kanskje den skulle rett i hangar? Snakker vi her om nestemann? Den forlater vel isåfall Sola som LN-RNS?
kan se slik ut ja..
[ SI Paintpack in SVG
Originally posted by SK1399
Og slik var LN-BRH i gammle dager. Savner gode gammle Braathens SAFE jeg.. Var litt vemodig å se dette flyet i SAS farger. Det får en til å tenke over hvilken stor del av norsk flyhistorie som nå holder på å forsvinne.
:zzz
Originally posted by Fellowship
Men jeg må innrømme at det er et trist syn å se LN-BRH så grå og blå, selv om jeg har visst lenge at dette ville komme.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.