• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

1ste nye busk fly

Spennende. Men skulle det ikke være et norsk flagg bak vingen? Kommer det kanskje senere, eller har de gått bort fra det? Noen flere som synes det var litt "nakent" der det vanligvis står "scandinavian airlines" (over og under vinduene)?

Flyet er ikke ferdig "pyntet" enda. Flagget skal på samt SAS Braathens...

Originally posted by GF1
Tenk å erstatte den fine HVITE BU-fargen med den skitne SK-fargen:(

Jah...

Ble nesten litt "trist" her nå. :p
Man har liksom vært forberedt på at de kommer til å male om, og jeg har aldri vært så veldig fan av Braathens' livery, men liker bedre enn SAS sitt... Jaja. :)

Noen fler bilder av BRH...

fordet om ting ikke var enkelt på Gardermoen idag.. Hater 19 in use og vintertid ...

BRH1.jpg

Dette er desverre borte på den nye - synes flagget burde vært beholdt på halen jeg, istedet for å sette det på luka til nesehjulet....

BRH2.jpg

BRH3.jpg

BRH4.jpg

BRH5.jpg

BRH6.jpg

Håper de falller smak.

FLTNO LEG
4232 AES OSL
2301 OSL KSU
2304 KSU OSL
4082 OSL BOO
4083 BOO OSL
4486 OSL BDU
4487 BDU OSL

Jasså var det OSL-INside sine fotspor som var der ja.. tenkte meg det , her er ett bilde av LN-BRH tatt rett før klokka 1200 idag ;)

skjønner hva du mener med 19 og vinterstid.. var ikke så mye å rope hurra over akkurat

Attachments

• ln-brh.jpg
    ln-brh.jpg
    80.3 KB · Views: 4
Originally posted by Scanor
Jasså var det OSL-INside sine fotspor som var der ja.. tenkte meg det , her er ett bilde av LN-BRH tatt rett før klokka 1200 idag ;)

skjønner hva du mener med 19 og vinterstid.. var ikke så mye å rope hurra over akkurat

Scanor... Du kan ikke ha vært der lenge etter meg? :)

Originally posted by OSL Inside
Originally posted by Scanor

Scanor... Du kan ikke ha vært der lenge etter meg? :)

Nei det kan ikke ha vært mange minuttene, sporene var HELT ferske, så ut som du hadde holt på å gå på nesa ett par ganger også, var noen sklimerker der. jeg var der ca 1145 +/-

Du så ikke en noe møkkete sort Nissan Almera med plast på den ene bakruta vel ??

Var svinaktig glatt, men tror ikke jeg snørra noe sted :biggrin Jeg parkerte nesten helt fremst på avgang i en blå audi A3 1145.. hmm... jeg reiste derfra 1130 ca tror jeg. Bildene er lagret 1144 hjemme.. hehe..

Rart å se SAS fargene på en old gen variant av 737, ser ut som en smågris som har landet på motorene. :p

Ja det var sykt glatt, gikk nesten på snørra ett par ganger selv. Hadde bare joggesko..lurt..

Kjørte runt på alle spotterstedene idag, var ikke noe sted å komme seg fram med almera iallefall, KANSKJE en kommer inn på volden og 01R med en 4WD.

Iallefall. det ser ikke ut som fykemaskinen er helt ferdig på maleverkstedet.

Vel i allefall , er mye i Kløfta området, hvis du ser en sort almera med plast på sidevinduet bak førerplassen så er det ganske sikkert at det er meg

:up:

Back