12000 poeng for Diners Club kort

Da kom kortet idag. Men er det jeg som har misforstått litt...er det ikke 45 eller 60 dager rentefri kreditt på dette kortet? Er jo det på omtrent alle andre kort...?

Da kom kortet idag. Men er det jeg som har misforstått litt...er det ikke 45 eller 60 dager rentefri kreditt på dette kortet? Er jo det på omtrent alle andre kort...?

45 dager er vel det maksimale du får. Dersom du kjøper noe den 1. i måneden så vil forfallet være den 15. i måneden etter. Men kjøper du noe den 30 eller 31 i måneden så kan du risikere at du kun får 15 dager (fremdeles forfall 15. i måneden etter), så 15 - 45 dager er vel en mer korrekt framstilling.

Leste i tilsvarende tråd på FT at Diners har dårligere reiseforsikring enn Mastercard. Kan noen utdype, avkrefte eller bekrefte?

45 dager er vel det maksimale du får. Dersom du kjøper noe den 1. i måneden så vil forfallet være den 15. i måneden etter. Men kjøper du noe den 30 eller 31 i måneden så kan du risikere at du kun får 15 dager (fremdeles forfall 15. i måneden etter), så 15 - 45 dager er vel en mer korrekt framstilling.

Ja det har du rett i. Men det er slik på dette kortet også altså? Står liksom ingen plass...

Jeg postla dette søknadsskjemaet på nyttårsaften, og i dag kom Dinerskortet i posten, så det må sies å ha gått fort! Dog må jeg vente noen dager på kodene...

Jeg postet det 11. desember og fikk hentelapp 29. desember. Hentet kortet i går, og har bestilt 4 flyreiser allerede, så 12 000 poeng bør være innen rekkevidde.

Brukte kortet på en jobbreise t/r OSL-CPH i går, og det ble 6 transaksjoner på kortet. Transaksjon nummer 5 og utløsende for 12.000 poeng var flytoget OSL-Oslo S :-)

Nå er det bare å vente på poengene....

Har hatt kortet i ca 14 dager nå, men har ikke fått pinkoder. Flere som venter på disse?

Med kortet fikk jeg et skriv med et telefonnummer og en kode for selv å velge pinkode via en telefonsvarer.

Dersom DY til LGW, Nr. 1 Lounge er meget bra med utsikt til oppstillingsplass og rullebanen. Grei mat servert ved bordene. Også alle drikkevarer blir servert ved bordene. Koste meg i går mens fruen var mye i "kjøpesenteret" ....

Sjekket ikke den andre Dinersloungen, Servisair der. Beliggenheten kommer ikke opp i mot nr. 1 for flygærne..

Tror det stod i det medfølgende skrivet at dersom man ikke selv valgte kode ila. 14 dager skulle det bli tilsendt kode.

Fikk brevet i dag, men fristen som var satt for å lage egen koda var satt til 9 januar..

Tror det stod i det medfølgende skrivet at dersom man ikke selv valgte kode ila. 14 dager skulle det bli tilsendt kode.

Hos meg stod det ingen ting om kodevalg. Kode skulle bli sendt separat. I tillegg står det at hvis jeg er eksisterende EuroBonus-kunde så er det samme sikkerhetskode som EB :drunk:

Hos meg stod det ingen ting om kodevalg. Kode skulle bli sendt separat. I tillegg står det at hvis jeg er eksisterende EuroBonus-kunde så er det samme sikkerhetskode som EB :drunk:

Ditto. Dog er det jo ikke noe problem å bruke kortet uten kodene, så 5 transaksjoner ble foretatt på en shoppingrunde allerede første dagen! :)

Diners trenger du ikke kode annet enn ved minibank. Ingen chip, signer regning som i gamle dager, vis leg i Norge. Swiper kortet til høyre i maskinen.

Brukt det to ganger i dag, uten EB poeng. Tilbudet gjelder ikke meg. På kortet står det member since 1970, lenge før bonuspoeng etc..:lol::lol:

Back