Mitt er privat, selv om det riktignok begynner med "361489"
ser jeg.
Løfter denne litt. Jeg har nå 3 uker på å bruke kortet fem ganger og har sjekket oversikten over brukersteder (ikke mye å skryte av, kunne f.eks. ikke velge Bærum som geografisk avgensning, men de aller fleste andre kommuner). Ser at de fleste Esso-stasjoner tar Diners, noen som vet om det gjelder alle eller bare utvalgte? Hva med andre butikkjeder man bruker jevnlig, slik som matbutikker etc. Alle tips mottas med takk, bor i Asker ved Oslo.
Løfter denne litt. Jeg har nå 3 uker på å bruke kortet fem ganger og har sjekket oversikten over brukersteder (ikke mye å skryte av, kunne f.eks. ikke velge Bærum som geografisk avgensning, men de aller fleste andre kommuner).
Clas Ohlson tar Diners, der burde du kunne finne et eller annet du overhodet ikke har bruk for til en billig penge.Løfter denne litt. Jeg har nå 3 uker på å bruke kortet fem ganger og har sjekket oversikten over brukersteder (ikke mye å skryte av, kunne f.eks. ikke velge Bærum som geografisk avgensning, men de aller fleste andre kommuner). Ser at de fleste Esso-stasjoner tar Diners, noen som vet om det gjelder alle eller bare utvalgte? Hva med andre butikkjeder man bruker jevnlig, slik som matbutikker etc. Alle tips mottas med takk, bor i Asker ved Oslo.
Noen som har en e-mail adresse jeg kan sende søknaden til Diners på?
Snakket med dem for to dager siden, da var min søknad "akkurat behandlet",og den ble sendt rundt 10 desember (eller noe sånn). Om den "akkurat var behandlet" fordi jeg ringte er jo vanskelig å vite...En måned siden og jeg har ikke hørt et knyst. Rare greier.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.