1. møte med "Fly&Vin" i 2005

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: 1. møte med "Fly&Vin" i 2005

Originally posted by FBU 4EVER
Det er booket plass til 15 pers. Ny rekord! Blir vi enda fler?:cheers:

Umm...en til, hvis det er plass...?

Peter

Originally posted by pjacklam
Det er booket plass til 15 pers. Ny rekord! Blir vi enda fler?:cheers:

Umm...en til, hvis det er plass...?

Peter

Årnær sæ! (Har aner fra Fræk'sta!)
:up:

B R A ! ! !

Men først blir det mye italiensk mat og vin hos Gino Valente i morgen...(...pluss de neste 4-5 torsdagene!)

:sarc Da har undertegnede klart å skaffe seg alkoholforbud i en uke fremover, med sterk oppfordring om å holde seg unna tomater og melkeprodukter også, så det blir ikke mye italiensk på meg! :sarc Men jeg tar vel en Pepsi eller to...:cheers:

Forbud er til for og oppheves...det er det beste med forbud!!!!

Jeg er ikke veldig lokalkjent i området, så jeg lurer på hvordan parkeringsmulighetene er der inne?

Kronglete,for å si det mildt.Du må bruke sidegatene.Buss og tog er best.
Jeg tar båten fra Slemmestad 15:45.

Takker, jeg forstod det på en kollega med fortid som taxisjaffis. Men jeg lærte også etpar triks, så vi får håpe det ordner seg. :)

Edit: Buss og tog er jeg enig i at er veldig greit i Oslo, men porblemet er i denne enden. Jeg bor i Solbergelva, like utenfor Drammen, og det er lite busser sent på kvelden hjem igjen. Så jeg kan lete etter parkering en stund for hva jeg sparer i andre enden. :spin:

Jeg må dessverre melde pass i dag, men ønsker dere en god og hyggelig kveld.

Til Trety: Det er mange busser som forbinder nærmeste bussholdeplass (v/ Frogner kirke) med Nationalteateret stasjon.

Originally posted by Fellowship
Til Trety: Det er mange busser som forbinder nærmeste bussholdeplass (v/ Frogner kirke) med Nationalteateret stasjon.

Toget er intet problem, Drammen stasjon er godt dekket. Problemet lå derfra til Solbergelva. :)

Synd jeg ikke får møtt deg, men sjansen byr seg vel sikkert igjen. :hi2

Jeg tar båten fra Slemmestad 15:45.

Det tenkte jeg ikke på. Det kunne jeg og gjort, men jeg tror ikke jeg har tid til å finne ut hvordan jeg kommer meg fra Bjerkås til Slemmestad nå. Jeg satser på buss fra Bjerkås som er på Vika Atrium kl 16.30 og bena derfra. (Ja, jeg vet det går buss mellom Bjerkås og Slemmestad, men jeg vet ikke når og jeg aner ikke hvor brygga i Slemmestad er...)

Peter

Falcon: Tar du litt vin for meg ikveld ogsaa? Skal inn i Disney-store naa for aa kjoepe noe til Martin naa:)

Falcon drakk Farris..og Pepsi!!!:naughty:

Og FBU4EVER! og undertegnede avsluttet med Barolo - dermed bommet på siste avgang til Hurum. En time forsinket avgang med retning Midtbygde på 252 og heldigvis hadde undetegnede med seg virkende mobiltelefon MED kontakt til Telenor slik at taxi stod og ventet på Slemmestad skole for å frakte to lettere animerte 40++ åringer til henholdvis Nærsnes og Sætre.

Og alle var vi enige om at kveldens Fly & Vin var en suksess :)

Nå får vi bare vente på bildene CK tok :sarc

Bilder fra gårsdagens evenement (pluss to godbiter fra arkivet) finnes her: http://www.minebilder.no/show_album.php?aid=595767
Passordet er enoteca

Skulle ikke tittelen på "Fly&Vin 014.jpg" egentlig være "Nåschkaljegvisederrehvordanmanflyrrdennekjerra.jpg"? :p

Hvem av dere er det som "spiser" MD'en?

jy

Var redd for at Falcon skulle stikke av med 90`n... Da er det bedre med en MD i magen enn en hos Falcon!!!

Back