• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Foerste 747-400 levert til Russland

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
AirBridge Cargo, the only large independent air cargo operator in Russia, took delivery Thursday of its first 747-400ER freighter at The Boeing Co.'s Everett plant.

It's the first 747-400 that is going to Russia directly from the Boeing factory, but it won't be the last.

http://seattlepi.nwsource.com/business/339895_cargo16.html

K64222-02_lg.jpg
 
Cargooperatørene har gode måneder foran seg og gode framtidsutsikter! Vi kjøper som aldri før fra østen. Rart at ikke noen Skandinaviske flyselskap har slått seg stort opp på frakt.
 
Saa denne paa PAE fredag.

Var artig aa se progress paa B787, men guiden svettet litt naar jeg spurte han om delay paa flyet og om han trodde Boeing ville klare aa faa flyet ferdig til den nye fristen de har satt seg.

Var i bryllup i gaar og onkelen til han som giftet seg jobber for Boeing. Han var ganske sikker i sin sak, 787 har fortsatt problemer og en skal ikke se bort ifra at det kan bli flere forsinkelser.

Det er ikke lov aa ta bilder fra final assembly, men det var mye midlertige rivets og fasteners aa se, selv for en som ikke har noe flyfaglig bakgrunn.:8:
 
Back
Top