Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Er det flere enn meg som gikk opp en statusnivå hos BMI som fortsatt venter på nytt kort? Venter fortsatt på at sølvkortet skal komme i posten :(

Viss det er noko trøst, så har ikkje eg heller motteke mitt første kort av LH enno, men eg antar vel det kommer....?

Viss det er noko trøst, så har ikkje eg heller motteke mitt første kort av LH enno, men eg antar vel det kommer....?
Er det basic-kortet du tenker på? Lurer på om ikke det kommer etter første registrerte flight med LH. DOet teller neppe...

Min konto hos bmi sier: Tier upgraded from Blue Plus to Silver og de har trukket -3000 poeng og -3000 da jeg gikk fra Blue til Blue Plus. Derimot står jeg oppført som "Member Level - Blueplus".

Har heller ikke fått kort, og det irriterer meg at det er rot i status. Må nok ta meg en tlf på nyåret.

Måtte også sende inn boardingkort for reisen fra FRA til BGO hjem fra DO'et, og har da snodig nok kun fått poeng for turen CPH-BGO men ikke legget FRA-CPH.

De roter litt ja.

Jeg endte opp med å ringe BMI idag og inderen med dårlig engelsk på en dårlig linje fra Bombay la inn request om et nytt kort

Er det basic-kortet du tenker på? Lurer på om ikke det kommer etter første registrerte flight med LH. DOet teller neppe...

Kortet lå i postkassen og ventet på meg når jeg kom hjem fra juleferie. Eneste aktivitet på min M&M-konto er DO'et.

Kortet lå i postkassen og ventet på meg når jeg kom hjem fra juleferie. Eneste aktivitet på min M&M-konto er DO'et.
Ok, jeg fikk ihvertfall ikke mitt basic-kort før etter første registrerte flight etter innmelding.

Seint men godt ;) I dag mottok eg og mitt Miles & More, og då er det bare litt snop på FRA-taxfree'en og DO'et som er registrert som poenggjevande.

Endelig etter å ha måttet ringe India og snakke med en fra bmi der fikk jeg sølvkortet mitt i posten igår. Nå er det bare om å få det til å bli gull. :)

Back