![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin biltur hjem i går kveld og passer fint at det er den internasjonalesyvsoverdagen id ag…sov til 06:12 og det har jeg ikke gjort på veldig leeeeenge. Kaffe, nyheter og forum før hjemmekontoret åpnes og med fri resten av uken er det jo en følelse av fredag også. Digg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Blir en tur bort på «filialkontoret» i nabolaget i dag. Stille og rolig der nå når de fleste har ferie. Blir en liten tur til Køben i kveld, og det er Flyr som skal besørge transporten. En finfin onsdag ønskes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Clarion Hotel Bergen Airport!
Her sov man godt og frokosten var god. ![]() Etterhvert blir det en tur innover mot sentrum da været ikke er så gale, ikke for varmt heller, så fint for en fottur! ![]() Ha en ekstra best en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Da skal dagens blodprøver straks taes på sykehuset. Er litt spent på hva de viser. Formen var sånn passelig i går, men virker vesentlig bedre i dag. Så får vi se hva doktoren sier etterhvert (han ringer meg) og om han vil ha meg inn eller ikke. Er litt forberedt på at det kan bli innleggelse, men vi får se. Er prøvene i vesentlig bedring slipper jeg det kanskje.
Ellers er det mye fotball på TV i dag med CL kvalifisering for Glimt og semifinale i EM, så det skal ikke by på problemer med å finne noe å gjøre i ettermiddag og kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Noe grått ute og regn i lufta så godt man stort sett holder seg innendørs. Tilbake etter en friperiode på syv dager som gjorde godt. Hadde en skikkelig mandagsfølelse når jeg kjørte på jobb, men det er jo heldigvis onsdag. Nå blir det en intens periode med mye jobbing i drøye tre uker før vi setter kursen mot sydligere strøk. HA en fin en! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandefjord og Scandic Park. Klaging på rom, rettmessig på grunn av manglende rengjøring, ga oppgradering til suite. Ymse familiebesøk i dag, men først frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Fevik. I går lot man minstemann sove her mens bestemor passet på slik at kona og jeg kunne dra til Grimstad alene for litt god mat og drikke. Kom frem til at det var to år siden sist og var faktisk meget hyggelig.
Krysser fingrene for at meteorologene tar feil mtp mengden vind som er meldt men har rett angående skydekke. En båttur til Arendal hadde vært helmaks, men båten er av størrelsen "best uten vind" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et Ninjago-rom på Legoland Hotel i Billund.
En heldags med Lego står på programmet - overskyet, 15 grader og litt vind. Heldigvis mer eller mindre værgaranti på Granka om en uke så trøster meg med det ![]() Ha en fin onsdag folkens!
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God «høst-morgen» fra Stavanger, hele 11°C er påspandert oss i dag og regnet er ganske sikkert ikke langt unna. Lurte faktisk på å fyre opp i ovnen, men latskapen tok overhånd og varmepumpen er i gang. Tilogmed vaskemaskin OG oppvaskmaskin er i gang.
Da jeg bare tilbringer ca 1/3 del av året her, da kan jeg ta meg råd til litt elektrisk forbruk ![]() I morgen går turen til Bærgen for jobbing. Ellers telles det ned til retur «hjem» til Bangkok. Akkurat nå lades det opp ved å titte på YouTube ![]() Ha en glitters onsdag derute-rundtomkring ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Arn. Sas loungen er halvfull. Bolaget har for øvrig fått opp ventetid i security (vanlig og fasttrack) i appen. Stille morgen, kanskje pga lh-streik. Kan også melde om at Espressohouse lounge on the go er eT bedre alternativ enn Pontus by Amex for frokost. Satser på bedre reisemojo enn Sud hadde i går. Står en sk A330 på Schengen her så er litt skeptisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen.
Etter gårsdagens retur fra hytta, med lysende oljelampe for lavt oljetrykk, har jeg fått bestilt time hos en VW buss spesialist i Sylling til mandag. Mest sannsynlig er det en elektronikk feil, da turtelleren også har kuttet ut. Vi begynte å se på finn.no etter ny bil til å erstatte gamle trofast, som har vært i familien siden den var ny for 22 år siden. Det var også den siste VW minibuss med sidestilte seter som ble solgt i Norge. Etter som vi var av de første som fikk biltypen, i juli -91 så vi har hatt den lenger en noen andre i Norge, så litt trist å måtte gi den fra seg, men nå ser det ut til at den går en del år til. I dag skal det fikses bremserør på foreldrenes 11,5 år gamle Elbil og så skal det ryddes etter ferien. Kona hadde kink i ryggen i går, så jeg håper hun er bedre i dag og kan bidra i oppryddingen. til kvelden skal vi se siste EM semifinale mellom Tyskland og Frankrike. Uten TV2 i kabelen var det vanskelig å få sett kampen. Både SVT1, SVT2 og svensk tv4 kuttet sendingene i går, da de ikke hadde lov å sende kampen utenfor Sverige. Men dansk TV4 fikk vi sett kampen på. Nå håper jeg de står oss bi i dag også. I går nøt vi kampen med vaniljeis og 0,75 liter markjordbær. I dag blir det tress-is med Blåbær. Ha en framifrå dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Dagens nye kunnskap: En må fortsatt fylle ut amerikansk coronaskjema for å fly til USA. Det er to Non-Schengen områder på Arn, f.eks gate 18. Var smart å spørre for sikkerhetsskyld før vi gikk til F-gates.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
https://apply.joinsherpa.com/travel-...accinated=true |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Altså ikke gjeldende meg men for mor og 5 åring som skulle på besøk til søster og mamma(bestemor)i Juni. Herregud, godt at de kom seg tilbake..
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 27-07-2022 at 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Hun som sjekket meg inn i november gjorde alt riktig, han som sjekket meg inn i februar insisterte på at man måtte ha PCR test selv om det ikke var krav lenger og jeg måtte jobbe litt med å få han til å forstå at det var feil. I juni sjekket de ingenting på OSL, men skjemaet ble samlet inn på Kastrup. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra EDI. Border straks KL1282 til AMS og deretter bærer det hjem til verdens 5te beste Storsmurf. I kveld blir det Big Mac meny med ekstra nuggets, cola og en Bollinger 2007. Bør passe veldig bra, sammen.
Gutta har brukt alle de siste pengene på shortbread. Nå skal vi forsøke å snike oss på Sky Priority boarding. Ha en fin en
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Vi håper Sud & Co kom seg velberget gjennom natten. Men innrøyka rom på Best Worstern hører til dagliglivet for oss proletarer. (‘We used to DREAM about tobaccostinking two-star hotel rooms!’ (Fritt etter Monty Python) Velvel, tilbake til dagliglivet. Siden jeg fortsatt har ferie har jeg fått jobben med å ta svigerbeistet til nok en legeavtale. Får håpe det går bedre enn sist. Men foreløpig er det kaffe og forumtid på terrassen. Og et blyluftskip står for den musikalske underholdningen. Tok ikke jackpotten i går heller, og på fredag runder den milliarden. Selv med 50% skattetrekk burde jeg ha nok til salt i maten fremover .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Ellers er det 27. juli idag, eller 7/27 som vi sier her borte. Eller 727-dagen, som vi spottere sier.
![]() Klapp en 727 i dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Skulle egentlig vært en tur opp til SSJ , men på grunn av drittværet i nord utsetter jeg denne turen til neste uke når det er mulig. Drittvær her det sannelig her sør også , 11 grader i dag tidlig på vei til jobb er desember temperatur! Legger neste ukes jobbreise østover til i morgen og håper på bedre temperatur enn det vi har her nå. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |