![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Bodø, bestilte to 3mannsrom
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Nei, "business class-rommene har ikke plass til ekstraseng" Fordeler mottatt: Ingen. Hva var bra/dårlig?: OK rom, grei utsikt over sentrum, god frokost. Veldig god beliggenhet. Valuta for pengene?: Joda. Brukte 2for1-tilbudet. Vil jeg bo der igjen?: Ja. |
![]() |
![]() |
#162 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://loyaltylobby.com/2012/05/10/c...-status-match/ Ps. La ikke ved en screendump av kontoen min på Hilton, bare et bilde av kortet og la det ved mailen. Fungerte som ei kule det.....
![]() |
#163 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stusser litt over antall poeng jeg fikk på mitt forrige opphold.
Hadde en regning på ca 800 GBP på park plaza westminster bridge, noe roomservice , resten rom kost. Er CC Gold og har fått følgende: Room Points 3,253 Food and Beverage Points 3,935 Promotion Points - Triple Points 2013 14,374 Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2,000 Room Points - Gold 50% Bonus 1,627 Food and Beverage Points - Gold 50% Bonus 1,968 Er ikke dette litt lite room points? Hadde en rate som gav 40% rabatt på rommet, men det har vel ingenting å si?
#164 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
#165 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Send en henvendelse til Club Carlson, så ordner det seg sikkert. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
Som andre har nevnt, 3253 er 160$ dollar, selv om du fjerner VAT/moms på ca. 20%, som du ikke får på poeng for, er det betydelig lavere enn 800£ minus forkost og roomservice. Gjorde du bestillingen som flere bestillinger? Hadde samme problem med to en dags bestillinger som ble slått sammen i Amsterdam. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Frankfurt
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering:Ja, til Business Class-rom Fordeler mottatt: Ikke utover oppgradering Hva var bra/dårlig?: Fantastisk rom. Bra utsikt. God frokost og strålende opplagt service. Fint, men lite basseng, og tilhørende badstuer i toppen av hotellet. Valuta for pengene?: Ja, dobbeltrom for 79 euro er en veldig god pris. Vil jeg bo der igjen?: Absolutt! |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg melte meg på trippelpoint kampanien men har kun fått normal opptjening på alle mine tre opphold i år, noen tips til hvordan jeg får dem eller kommer dem når kampanien er over? Det er jo snakk om over 50000 poeng så er jo litt surt å gå glipp av.
|
![]() |
![]() |
#169 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sendte print screen av Hilton-status og fortalte om reiseplanene mine fremover:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#170 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
Det må ha skjedd noe galt med påmeldingen din. Håpet er nok å ta kontakt med kundeservice. Forsøk først tlf support, og hvis ikke de kan hjelpe så prøv en e-post. Har god suksess med å få promopoints som ikke postet automatisk. Ellers, dette er selvfølgelig grunnen til å ta screenshots av takk for påmeldingsider. |
|
![]() |
![]() |
#171 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Park Plaza Amsterdam Airport. Upgrade til executive room og early check-in.
Kun LAN på rummet, som er sat op så man ikke kan bruge sin egen wifi router ![]() Value for money? Hmmm til 70 EUR er det vel ok. Kommet jeg til at bo her igen? Nej. Vil have wifi på rummet. LAN er ubrugeligt når man nyere laptops (uden LAN) og ipad. Lidt for old fashioned for mig.
#172 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for tips, var en smal sak å registrere seg
![]()
#174 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Martinique, Manhattan, New York
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Nei Fordeler mottatt: Kuponger for 2 pers til forkost i ala carte restauranten. Frukt på rommet. To timer etter innsjekk ble også en sjokoladekake - med skriften "Welcome" på fatet - levert på døren. To vannflasker hver dag (men dette er vel standard?). Late check-out, kl 15 (etter forespørsel). Hva var bra/dårlig?: Supersentralt. Hyggelige ansatte. Pent rom. Svært gode senger! Flott utsikt mot Harald Square. Bra frokost. På den annen side kan det nevnes at rommene er ganske små, faktisk så små at kaffemaskinen står på badet, mellom servanten og toalettet. Det er etter min mening ikke helt OK. Ellers har hotellet de tregeste heisene i manns minne. Det tar for det første en evighet før de kommer, og når de først er på plass tar de seg riktig god tid på hvert stopp før de beveger seg sakte oppover eller nedover i etasjene. I rushtrafikken kom jeg mange ganger fortere frem ved å ta trappen, både opp og ned til og fra 12. etg, enn de som tok heisen. Valuta for pengene?: Ja. Booket gjennom en Radisson ansatt; USD 480 for tre netter er det ingenting å si på. Vil jeg bo der igjen?: Ja, absolutt!
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 01-03-2013 at 09:33. |
![]() |
![]() |
#175 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Hotell Norge, Bergen
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja fra billigste rom til jr. suite Fordeler mottatt: 2 vannflasker og stort fruktfat stod på rommet. Sen utsjekking klokken 15. Hva var bra/dårlig?: Hyggelige ansatte, gode senger, meget sentralt. Bra men litt overbefolket frokost. Valuta for pengene?: Ja, bodde 3 netter og betalte ca 2400 NOK. I tillegg så fikk jeg tripple points på hele oppholdet. Vil jeg bo der igjen?: Definitivt |
![]() |
![]() |
#176 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#177 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Registrerte ikke om det var fruktsalat eller ikke å oppdrive
![]() Jeg er ikke helt 100% sikker på om det var jr. suite, men vi hadde 3 seters sofa, godstol, og salongbord på rommet (samme rom som vi sov i, derfor jeg antar det er en jr. suite). I tillegg så var det ett lite "ekstrarom/avlukke" som hadde en fullsize ekstra seng, så det var 3 sengeplasser på rommet. Vi så rett på BT-bygget. Thomas |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg ble oppgradert til dette sist jeg bodde der (kun CC Silver Elite på det tidspunktet - skal tilbake i mai som Gold Elite, så får jeg se om det er noen forskjell...). |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Gøteborg
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja fra billigste rom til Business Room Fordeler mottatt: 1 vannflaske og noe frukt stod på rommet. 15% rabatt i restauranten ved fremvisning av Club Carlson kortet. Hva var bra/dårlig?: Spesielt hyggelig dame som sjekket meg inn, gode senger, meget sentralt. Valuta for pengene?: Nja, booket 3 dager på forhånd, og prisen ble 1490SEK for 1 natt. Helt OK. Vil jeg bo der igjen?: Jepp |
![]() |
![]() |
#180 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Room Points 11,245 Promotion Points - Triple Points 2013 22,489 Room Points - Gold 50% Bonus 5,623 så da ble det litt mer poeng, samt dobbelføring av stays og netter. Ordnet seg greit det. Forøvrig: Hvor jeg bodde: Park Plaza Westminster Bridge Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Tja, da jeg spurte fikk jeg beskjed om at hun ikke kunne oppgradere meg som gull medlem. Jeg hadde og lagt inn betalt upgrade request. Den ble ikke nevnt. Da jeg spurte om det sa hun at det ikke var mulig, men så sa hun at hun måtte snakke med sjefen, kom da tilbake og sa at jeg kunne oppgradere fra Studio rom (bestillt) til 1 bedroom suite for 35 pund per natt. Slo til på det, men syns det var rotete håndtert. Fordeler mottatt: 15 % på roomservice Hva var bra/dårlig?: Hyggelige ansatte, fin utsikt mot Parlaments bygget og London Eye fra rommet, god lyd isolering fra gaten. Kunne velge mellom frokost i restaurant eller via roomservice inkludert i rom raten. Sistnevnte kan anbefales. Dårlig håndtering av CC status. Valuta for pengene?: Rate med 40 % rabatt pluss frokost inkludert. Betalte ca 600 pund for 3 netter i Studio rom pluss 35 pund i oppgradering til 1 bedroom, bra valuta for pengene sentralt i London. Vil jeg bo der igjen?: Jepp
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |