![]() |
|
![]() |
#841 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hotell: Radisson BLU Beijing 9.-12. august
Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradering: Ja, til Business etter at jeg fikk tilkalt manageren. Er et fint lite triks det, han viste at vi hadde krav på gratis frokost osv. - til fordel for hun som hjalp i utgangspunktet ![]() Velkomstgave: Frukt |
![]() |
![]() |
#842 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Radisson Blu OSL 22-23/8
Booket billigste Oppgradert til junior suite Ingen velkomstgave, men booket rommet 2 timer før ankomst, så det kan tilgis |
![]() |
![]() |
#843 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#844 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Du har jo loungefrokost i Beijing i "The Royal Club Lounge"
Forøvrig så var vel det eneste royale med loungen, navnet. ![]()
#845 |
Bonusjeger
|
![]()
Noen her som vet hvorfor det i alle dager er 20 års adlersgrense på Radisson Oslo Plaza?
#846 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Flydiot
|
![]()
Fordi det har vært rikelig med "unger" som har spydd og driti ned hotellet i flatfylla blant annet
|
![]() |
![]() |
#848 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens
Status: Concierge Rom booket: Deluxe Oppgradering: Tja, deluxe rom på Club floor. Dvs. tilgang til lounge med enkel mat og drikke Velkomstgave: Peanøtter og rosiner, gratis vann samt hilsen fra en eller annen manager Annet: Frokost inkl. for 2 pax |
![]() |
![]() |
#849 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#850 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hos meg var det motsatt.. Den Norske kunderservice representanten nekta å godta skjermdump av kontosiden min da dette var før jeg fikk det fysiske kortet, mens den gikk igjennom umiddelbart hos den engelskspråklige.
|
![]() |
![]() |
#851 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hotell: Radisson BLU Plaza Bangkok
Status: Concierge Rom booket: Nest billigste Oppgradering: Nei, til tross for at hotellet var klar over status, og at de ble gjort oppmerksom på det ved innsjekk. Ingen frokost, kun vask av et plagg pr dag. Velkomstgave: Ingenting, ikke velkomstbrev engang (ikke at det betyr noe) Dårlige greier, bytter bosted imorgen uansett. CC er og blir for ukonsist som fordelsprogram. __________________ |
![]() |
![]() |
#852 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#853 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Opererer andre hotellkjeder med tilsvarende nivåøkning for EBG/EBD-medlemmer? Er også medlem i bonusprogrammene til Best Western og Choice, men kun laveste nivå da jeg oftere bruker Club Carlson fordi jeg har vært mer lojal der. Kan ikke si jeg har funnet noe info om det i så fall. |
|
![]() |
![]() |
#854 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk byttet Club Carlson Gold til Best Western Diamond, så ville prøvd der først. Virker som de matcher det meste.
|
![]() |
![]() |
#855 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Choice gir en challenge.. dvs du får sølv en stund mens du har noen få måneder på å få 20 overnattinger slik at du får gull. Jeg gadd ikke siden jeg alt har sølv der, og fokuserer heller på CC og Thon i Norge. Sistnevnte ga meg en match til Platinum, men tror det er fordi jeg kunne vise til et høyt antall netter igjennom arbeidsgiver. Om jeg ikke klarer å beholde platinum på vanlig overnatting tror jeg ikke jeg får fornya den statusen. |
|
![]() |
![]() |
#856 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Edit: Booket akkurat en excutive suite der inkludert frokost for to for 5500 bath per natt i november. Må sies å være en kjempedeal selv for Bangkok ![]() Last edited by SASDC8; 29-08-2014 at 19:46. Reason: Booking |
|
![]() |
![]() |
#857 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
Hotell: Park Plaza Sherlock Holmes, Baker Street, London.
Status: Gold Booket: Standard double Oppgradering: Til Executive double (Først til rom mot bakgården i første etasje med utsikt og innlukt til/fra kjøkkenavtrekke, klaget og fikk deretter i 4. etg ut mot Baker Street) Velkomstgave: Standardhilsen, liten sjokolade og 1 flaske vann. |
![]() |
![]() |
#858 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Oslo
Booket standard flex Fikk: Seng i heisen.. (føltes slik), røykerom ved heis som stinket. Byttet til Handicaprom i 3 etg Ingen velkomstgave, ikke noe annet enn et bråkete rom. Sjekket ut etter 2 dager, skulle være 3... Kim |
![]() |
![]() |
#859 |
Bonusjeger
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Gardermoen
Status: Gold Elite Rom booket: Standardrom (cash+points) Oppgradering: Åjoda, til stor suite med separat soverom og oppholdsrom, to bad og to sittegrupper á 6 personer hver. Jeg som trodde at forrige besøks juniorsuite ikke kunne toppes når man bare var gold. ![]() Andre perks: Tidlig innsjekk klokken 10. Når jeg returnerte senere på kvelden stod det en flaske vann, et fat med frukt og et standardbrev på spisestuebordet.
#860 |
Flydiot
|
![]()
Da blei det 5506 eller 6506 på deg da?
Radisson Blu OSL: Booket FF Fikk Junior Suite denne gangen, for Flight Cancelled rappa suita mi ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |