Farnborough og York adventure 18.juli - 21.juli 2014
Hotell: Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel, London 18.-20.juli (2 netter)
Status: Concierge
Booket: For oppholdet knytta til Farnborough, booka eg 3 single-rom god tid i forveien på
www.clubcarlson.com, rimligaste med frokost som kunne avbestilles innen ankomstdag (trur det var all-time billigast også).
Oppgradert: Til slutt, ja
Opplevelse:
Eg etterlyste på forhånd tidlig innsjekk og sein utsjekk, men hadde blitt varsla om at innsjekk var til oppgitte tider per e-post. Eg satsa likevel på at dette ville ordne seg ved innsjekk.
Liten og trang lobby, han som sjekka meg inn observerte ikkje at eg var concierge sjølv om eg viste han kortet, heller ikkje når han såg bookinga så han gav meg beskjed om at single-rommet mitt ikkje var klart, og eg måtte vente -men kollegaen som sjekka inn ein av dei to andre observerte statusen min og gjorde min innsjekker oppmerksom på det. Først då fekk eg oppgradert single-rommet til dobbelrom, med høg etasje. Alle 3 single-romma blei oppgradert til dobbelrom. Ingen personlig melding, ingen personlig gave, foruten 2 flasker gratis vann. Hotellet ligger PÅ Oxford street, så med tanke på plassering, romstørrelse (synes dette var bra stort), baderom og sengekvalitet, så var dette eit godt opphold. Må naturligvis gi trekk for at eg ikkje først fekk gjenkjent statusen min.
Frokosten var English, ikkje så stort utvalg i cold-cuts eller grønt, men absolutt bra.
Pris betalt: NOK 3605,- (£328)/rom
Hotell: Park Inn By Radisson York City Centre, York 20.-21. juli (1 natt):
Status: Concierge
Booket: Booka 3 single-rom god tid i forveien på
www.clubcarlson.com, rimligaste med frokost som kunne avbestilles innen ankomstdag (trur det var all-time billigast også her).
Oppgradert: Ja, single --> dobbel
Opplevelse:
Her var det god velkomst. Innsjekker hadde forberedt alle 3 single-romma, dvs. han hadde oppgradert oss alle til dobbelrom, plassert oss alle på samme etasje, forholdsvis høgt. Vi fekk tidlig innsjekk, og vi blei også gitt litt seinare utsjekk.
Personlig velkomst melding av James, fruktfat på rommet, samt ei flaske vann.
Ligger sentralt, romstørrelsen var god, god seng og fint baderom. Frokosten var her også English, med eit bedre utvalg i cold-cut og grønt.
Oppholdet var veldig bra.
Pris betalt: NOK 867,- (£80)/rom
Begge kan anbefales -ivertfall i dei dobbelromma me budde på.