![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og siden MUC ligger i de gode bilers hjemland - her er et par bilder tatt i eller mellom terminalene
![]() ![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bare fortsett med bilder, du. Kvaliteten er som alltid topp!
![]() |
#23 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Står sikkert på A for Autowagen og ikke M for Mädchen
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Neida, man får Choco Banan på LH også=)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen har skjedd mit den Mädeln i München - slik jeg husker dem fra første halvdel på 1980-tallet var korte og tykke altså samme som ølfatene
![]() Det ble mange yndige festet på minnekortene både i München og spesielt nede i Provence, men dem vil jeg holde for meg selv ![]() Hva med noen flere flybilder? ![]() Først fasilitetene på MUC ![]() Og der kan man ta slike bilder ![]() eller slike som takser rett nedenfor ![]() Så et langdistanse bilde av seilflyhovedstaden i Provence rett nedenfor landsbyen Fayence (bildet er tatt fra lørdagsmarkedet der) ![]() På de mest utrolige plasser kan man finne fly, denne står på standpromenaden i Fréjus (mellom standen og den tidligere marinebasen) ![]() Så har vi beveget oss nordover igjen og på ZRH er det tilskuerterrasse - og fra der kan man se ned på fly som tar av - med andre ord god utsikt. ![]() Og fargeklatter var det også ![]() Dette var første Saab 2000 jeg fløy med - passende nok i år 2000 mellom Bologna og Zürich, men da var det Crossair som fløy den ![]() Denne ground huggeren gjorde en ALBIX One Romeo-avgang og kom dermed tilbake med noen få tusen fots klaring rett over oss ![]() Denne Piaggioen som tok av fra rwy 28 var absolutt ingen ground hugger Dette får holde for i kveld.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nå er det morgen
![]() ![]() Nok en gang takk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takker for flotte bilder. Min Porscheforhandler inviterte til Panamerafest i gaar og jeg stakk innom rett foer stengetid i gaar og proevekjoerte en S. Ser sleek ut og er litt av en kraftpakke. Interioeret er veldig ulikt alt annet fra Porsche bortsett fra turtelleren som er i midten av alt.
Litt av en proevetur, fruen holdt seg godt fast og den er fantastisk aa kjoere. Meget bra bil, men tror ikke jeg er villig til aa hoste opp 100K USD for denne bilen. Saa utrolig mye annet i den prisklassen. Kan nevnes at det var mye kake og lite folk, saa jeg tror ikke akkurat det ble solgt mange biler i gaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS fly-partnere som ikke er i Star Alliance? | Dash | Reiseforum | 5 | 03-06-2013 21:20 |
Bonusreiser med Star Alliance-partnere for EB-poeng? | Fly med oss | Reiseforum | 28 | 04-09-2012 09:22 |
SAS er under press fra STAR partnere om nye avgifter. | MartinL | Flyforum | 40 | 13-01-2010 23:39 |
SAS - hvem skal de sammenligne seg med? | jcnorway | Flyforum | 14 | 24-05-2009 17:46 |