Norge rundt-billetten - Widerøe

Re: Norge rundt billetten - Widerøe

Veldig spent på hvordan dette kommer til å gå mtp layovers osv, keep us posted!
Lykke til!! :D

Bør ikke by på noe problemer slik flere har nevnt i tråden.
Gjelder bare å gjøre et grundig forarbeid så går det nok bra.

I morgen tenkte jeg som nevnt å prøve meg på en t/r NVK på morgenen. Med veldig kort layover. Forhåpentligvis får jeg sjekket bag'en min til min "ordinære destinasjon" som kommer etter slyngen til Narvik. Og hvis jeg fikser meg digitalt boardingkort så skulle det nok gå greit. Samme maskin opp og ned.
And so it begins...
Må si at det er meget imponerende om alt går etter planen på de 65(?) planlagte flights :) Men som du sier: grundig forarbeid er halve jobben (og som oftest mer enn det)

And so it begins...
Må si at det er meget imponerende om alt går etter planen på de 65(?) planlagte flights :) Men som du sier: grundig forarbeid er halve jobben (og som oftest mer enn det)

67 planlagte. Så langt har alt godt helt fint.

Veldig spent på hvordan dette kommer til å gå mtp layovers osv, keep us posted!
Lykke til!! :D

Trip-rapporten som kommer vil fortelle hvordan det gikk. Men jeg sitter nå her i Bodø igjen. Så da gikk det vel bra da?:cool:

Er nok ikke så hemmelig lenger at jeg driver og oppdaterer en liten blogg mens jeg er på tur. Men jeg kommer også med en fyldig trip-rapport som jeg publiserer her når turen er unnagjort.

http://nosalthe.tumblr.com

Last edited:

Haha. Den natta i Alta uten hotellrom i neste uke frister ikke noe særlig. Et nytt besøk på Røst og Andenes frister veldig. Og ja, selv om det eventuelt går på bekostning av antall totale flights.

Hvis du måtte velge mellom en natt på Andøya eller på Røst. Hvilken ville du valgt?

Skulle gjerne vært innom begge plasser en gang til. Men jeg har nok ikke tid til det denne gangen dessverre...

Andøya har flere hoteller med ledig kapasitet på aktuell dato. Mer usikker på overnattingssteder på Røst.

Haha. Den natta i Alta uten hotellrom i neste uke frister ikke noe særlig. Et nytt besøk på Røst og Andenes frister veldig. Og ja, selv om det eventuelt går på bekostning av antall totale flights.

Hvis du måtte velge mellom en natt på Andøya eller på Røst. Hvilken ville du valgt?

Skulle gjerne vært innom begge plasser en gang til. Men jeg har nok ikke tid til det denne gangen dessverre...

Andøya har flere hoteller med ledig kapasitet på aktuell dato. Mer usikker på overnattingssteder på Røst.

Om du kommer sent inn og bare skal overnatte er det vel hipsomhapp. Om du derrimot har tid til overs ville jeg valgt Andenes. Plassen er en godt utviklet turistdestitnasjon nå sommerstid, så det er nok å ta seg til.

Om du kommer sent inn og bare skal overnatte er det vel hipsomhapp. Om du derrimot har tid til overs ville jeg valgt Andenes. Plassen er en godt utviklet turistdestitnasjon nå sommerstid, så det er nok å ta seg til.

Lener mot Andenes ja. Må bare finne en pc med Internett så jeg kan gjøre endringer på routingen. Norge rundt portalen funker ikke på iPad :rolleyes:

Det funker, men ikke så veldig bra. Det vil nok komme en forbedring før neste år.

Det funker, men ikke så veldig bra. Det vil nok komme en forbedring før neste år.

Syntes det fungerer greit, eneste som er litt kranglete er valg av sted som jeg barre zoomer og bruker to fingre så går det glatt

Om noen andre sitter fast i CPH, jeg fikk endret til Oslo 22:45 i transfer senteret.

Back