F Faldo68 Newcomer 24 May 2010 #1 Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Først en liten en Og litt større... Endelig fikk jeg Thai Air Og Icelandair... Så kom det en skikkelig regnskur, og da kom denne Været ble bedre, og lyset veldig bra PC
Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Først en liten en Og litt større... Endelig fikk jeg Thai Air Og Icelandair... Så kom det en skikkelig regnskur, og da kom denne Været ble bedre, og lyset veldig bra PC
OSL-MRU ScanFlyer Silver 24 May 2010 #2 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Veldig fine bilder! :up: Sikkert noen som kommer til å si for sterke farger osv., men jeg synes fargene var utrolig bra! :colgate:
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Veldig fine bilder! :up: Sikkert noen som kommer til å si for sterke farger osv., men jeg synes fargene var utrolig bra! :colgate:
Madman ScanFlyer Gold 24 May 2010 #3 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Jeg synes hvertfall at dette var utrolig flotte bilder.
Halvorsn ScanFlyer Molded 24 May 2010 #4 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 fine bilder og som du nevner, veldig spesielt og fint lys! så lenge det er varierende værforhold får du spennende bilder.
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 fine bilder og som du nevner, veldig spesielt og fint lys! så lenge det er varierende værforhold får du spennende bilder.
putzmeister ScanFlyer Dusty 25 May 2010 #5 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Pene bilder. Så du var på vollen da himmelen åpnet seg under Kalitta ankomsten...
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Pene bilder. Så du var på vollen da himmelen åpnet seg under Kalitta ankomsten...
F Faldo68 Newcomer 25 May 2010 #6 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 putzmeister said: Pene bilder. Så du var på vollen da himmelen åpnet seg under Kalitta ankomsten... Click to expand... Jepp, det var en veldig våt fornøyelse :lol:
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 putzmeister said: Pene bilder. Så du var på vollen da himmelen åpnet seg under Kalitta ankomsten... Click to expand... Jepp, det var en veldig våt fornøyelse :lol:
F Faldo68 Newcomer 25 May 2010 #8 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 LN-KKL said: Flotte bilder Click to expand... Takk for det PC
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 25 May 2010 #9 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Takk for fin serie. Været på OSL har variert til de grader de siste ukene, men det skremmer tydeligvis ikke deg. Sånt liker vi.
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 Takk for fin serie. Været på OSL har variert til de grader de siste ukene, men det skremmer tydeligvis ikke deg. Sånt liker vi.
F Faldo68 Newcomer 25 May 2010 #10 Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 ENGM 911 said: Takk for fin serie. Været på OSL har variert til de grader de siste ukene, men det skremmer tydeligvis ikke deg. Sånt liker vi. Click to expand... Tåler litt vann :lol: PC
Re: Litt ymse fra OSL søndag 23.05 ENGM 911 said: Takk for fin serie. Været på OSL har variert til de grader de siste ukene, men det skremmer tydeligvis ikke deg. Sånt liker vi. Click to expand... Tåler litt vann :lol: PC