• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Cimber justerer inflight service

Det vil vel si at man ikke får kjøpt noe som helst ombord på flygninger som er kortere enn 1 time og 45 minutter.

Jeg regner med at dette ikke gjelder for de flygningene de utfører for SAS?

BF:cool2

på wet-lease operasjonene til Cimber Sterling for SAS er det SAS som bestemmer servicenivået

på wet-lease operasjonene til Cimber Sterling for SAS er det SAS som bestemmer servicenivået

Var det ikke meningen at disse wetlease kontrakter skulle stoppe i takt
med introduktion af SK CRJ 900 ?, eller er ruterne for tynde til det ?

med introduktion af SK CRJ 900

Vi får jo håpe det kommer flere - hørte noen mindre gode rykter om hvorfor Estonian ikke har fått levert CRJ900-er ennå (og derfor wetleaser fra Transwede nå...)

Synd - husker at Cimer Sterling serverte et veldig bra måltid i ATR 42-maskinen som tok fra meg fra CPH og WRO i høst. Høres forresten litt rart ut at de ikke vil ha salg om bord på flygninger under 1 t. og 45 min. - her er det da penger å tjene?! Betyr det at de ikke vil ha salg om bord på reiser til f.eks. London?

Back