SAS tror det nye landingssystemet blir et konkurransefortrinn.
http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/01/531252.html
http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/01/531252.html
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja, men var det ikke slik at de ventet med å bruke det inntil alle flyene hadde fått det montert?
Möjligt att SAS Norge inte hade HGS i operativt bruk (som BSSW säger), något med det norska AOC att göra kanske ?
Hvorfor vet jeg ikke, men ryktet var at det var pga at ex-BU NGene ikke hadde det. Det var ryktet, om det er sant tror jeg ikke noe særlig på
Winglets hjelper lite når man ikke ser rullebanen.
Men det er det.
Det er kun NG flyene det er snakk som sant? Er vel ikke mulig å få på classicene?
Er vel ikke noen 737-er som blir levert uten Winglets nå?
Jess, er håpløst å investere i noe som gjør at man kan lande i et fenomen som er utbredt på OSL. Ikke krever det så veldig mye heller antar jeg, ettersom mesteparten av alle(?) "exSK" flyene allerede har HGS installert fra før av. Det er kun NG flyene det er snakk som sant? Er vel ikke mulig å få på classicene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.