• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rykte: Ny rute ARN-USA lanseres 24.9

Originally posted by Henrik

DL är nog hetaste tipset. 4 flygbolag till New York låter som för många!! Tror mer på ATL i så fall. US och AY har visserligen "bara" sommarlinjer, men nån gång blir det mer än va det finns underlag för. Hoppas hursomhelst att alla linjer överlever.

Finnair lägger ned HEL-ARN-BOS 3gg i veckan och kör 2gg i veckan HEL-BOS nonstop istället nästa sommar 2008! Jag hoppas på en ARN-ATL med Delta!
 
Originally posted by B767

er ike det mange svenske studender i Boston ?? kanskje det er marked der... og eller kan det være atlanta.. siden det er suksess i københavnruten..

En rute kan ikke leve av studenter, så den holder ikke
 
Originally posted by Ducky

Åpner Delta ATL-ARN, melder jeg meg inn i SkyMiles

Det kan ju bli JFK-ARN-JFK också en annan flygplats än vad MH, SK och CO har ...samt att delta kan flyga 757 på sträckan
 
Jøss, og ikke til OSL? :mol

Airbus 330. ( som er lei at OSL ikke får langruter,mens CPH og ARN får )
 
Saa sannelig! Naa ble jeg overrasket.

Maa ha blitt lagt inn i natt, den var der ikke i gaar kveld.
 
Skall man tro Amadeus blir de B767-300 start 04JUN08

Delta Air Lines (DL 172)
dep: 20:20 - Atlanta (ATL) terminal
arr: 11:35 - Stockholm (ARN) terminal
equipment: Boeing 767-200/300
Daily x 1

Delta Air Lines (DL 173)
dep: 13:35 - Stockholm (ARN) terminal
arr: 17:30 - Atlanta (ATL) terminal
equipment: Boeing 767-200/300
Daily x2
 
Godt for ARN med en rute til ATL - det har jo været en stor succes fra CPH så hvorfor ikke også fra Stockholm. Delta er uden tvivl ved at lave en "Continental" på det Skandinaviske marked - der gåd også rygter om HEL men indtil videre intet om OSL.

Bliver desuden interessant at se hvilke nye europæiske destinationer som Delta i næste uge annoncerer fra JFK. Et rygte er JFK-CPH med 757, hvilket jeg naturligvis gerne ser blive virkelighed, men lad os nu vente og se...
 
Originally posted by Airbus 330

Jøss, og ikke til OSL? :mol

Airbus 330. ( som er lei at OSL ikke får langruter,mens CPH og ARN får )

Husk, Oslo er liten i forhold til Stockholm og København. Det hjelper ikke at OSL er den flyplassen vokser raskest.
 
akkurat nå ligger det en USairways på arlanda ......

virker som sverige kommer til å bli større enn cph på amerikaruter..
 
Originally posted by B767

akkurat nå ligger det en USairways på arlanda ......

virker som sverige kommer til å bli større enn cph på amerikaruter..

Tja, la oss ta for oss sommeren 2008:

ARN:
2xEWR CO757, SK330
ORD SK330
PHL US767
ATL DL767

CPH
2xEWR CO757, SK330
ORD SK340
IAD SK330
SEA SK340
ATL 767

Det eneste CPH "mangler" i forhold til ARN er US sin sommerrute til PHL, eller har de akkurat de samme rutene pluss IAD og SEA
 
Originally posted by MD11

Originally posted by Airbus 330

Jøss, og ikke til OSL? :mol

Airbus 330. ( som er lei at OSL ikke får langruter,mens CPH og ARN får )

Husk, Oslo er liten i forhold til Stockholm og København. Det hjelper ikke at OSL er den flyplassen vokser raskest.

Hvordan er nå tallene for OSL kontra CPH og ARN? OSL har mange passasjerer, og kanskje flere enn ARN, men mange av disse er vel innenlandsreisende...? Det er jo ikke bare størrelsen på byen/området som betyr noe, men også reisemønster, men jeg vet ikke om det er slik at nordmenn reiser mer til utlandet enn svensker og dansker.
 
Back
Top