• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

IAG vil ha langdistanse lavprisselskap

Norwegian har knekket nøkkelen. Men er iAG i stand til å ta ibuk samme formelen? We har sett mange wannabe-LCC'er tryne spektakulært ..
 
Hvis dette skal være ett "lavpris-tilbud" hvorfor legger de det ikke inn under Vueling?

De har ikke helt bestemt seg for brandingen eller hvem som faktisk skal operere slik jeg leser det andre steder

Norwegian har knekket nøkkelen. Men er iAG i stand til å ta ibuk samme formelen? We har sett mange wannabe-LCC'er tryne spektakulært ..

Tja, nå har jo IAG endel erfaring med å drive lavprisselskap

Dette virker jo også være en direkte respons på Norwegian sine ruter fra samme sted
 
Back
Top