![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det virker ikke som møteplanlegger funker for oss her i Norge:
Club Carlson for Planners Terms and Conditions http://www.clubcarlson.com/offers/di...fferId=1801909 Program not available in Norway or where prohibited by law. Er vel best å satse på 3 rom da. |
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Og husk at legg alt av middager etc til de disse rommene
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Er det noen som har noen erfaring med oppgradering for CC Gold når rommet er bestilt via expedia? Jeg har allerede bestilt via hotellnettsiden, men ser nå at jeg kan få hotellet litt billigere via expedia.
|
![]() |
![]() |
#104 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Innen 24 timer fra bestilling kan du gjøre en BRG, og få prisen matchet fra Carlson (hvis vilkåerne er like):
http://www.clubcarlson.com/lrg/home.do (du kan kanskje avbestille og bestille?) I utgangspunktet skal man få andre fordeler enn poeng på et tredjepartsbestilling, men jeg ville ikke satset på det, fra kundeservice: "You should still be recognized as an Elite member if you provide your account at time of check in with the hotel. Because your booking would be confirmed at a rate which is not entitled to Club Carlson points this would include online booking bonus points, promotional points, and food and beverage points, under the terms and conditions of the program." |
![]() |
![]() |
#105 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Tilsvarer vel en verdi på rundt kr 800 i opptjening per natt jeg har bodd på Radisson / Park Inn:-) |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg sjekket booking.com og der var prisen 1225 kr med tilsynelatende like betingelser. Siden avbestilling var mulig, bestilte jeg på Radissons nettsider. Knappe 5 minutter etter bestilling sendte jeg mail om at rommet var billigere på booking.com. Et par timer senere fikk jeg svar fra Radisson. De bekreftet prisen på booking.com og hadde justert min pris til 928.50 kr. Greit nok at lavere pris gir færre poeng, men jeg sparte 300 kr og fikk min 2000 poeng for å bestille på kjedens nettside. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei, var litt kjapp på avtrekkeren og bestilte 2 netter ved Radisson waterfront i Stockholm nå i mars via hotels.com, og uten avbestilling mulighet..
Så har jeg selvfølgelig søkt litt her nå i ettertid (ja, vet rekkefølgen burde vært omvendt ![]() Meldt meg inn i club Carlson og ser nå tilbud med gratis frokos og trippel poeng der. Kan jeg få dette via hotels.com booking, eller har jeg skutt meg selv i fingeren ved å booke via hotels.com, uten avbestillings mulighet..? Noen som har noen tips og muligheter for gratis frokost og poeng? På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bodde på The May Fair i London og gullkortet gav meg... nada, null og niks, med mindre "sen utsjekking" til kl. 13.00 kan regnes med. Latterlig. Nå bodde jeg riktignok på poeng, men tviler på at jeg hadde fått noe bedre service om jeg hadde betalt.
Hotellet er helt greit, men jeg vil si det er mer et godt 4* enn et 5*. Beliggenheten er dog 5*, men jeg tror ikke jeg kommer til å betale for å bo der flere ganger kun for beliggenheten. Le Meridien Piccadilly koster vel omtrent det samme, imponerte meg omtrent like lite, men har enda bedre beliggenhet så om det var kun beliggenheten som betød noe, hadde jeg valgt det fremfor The May Fair. Xxx. |
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er også min erfaring med hotellene i London, det latterligste er at de kan "strekke seg" til 1. pm for utsjekk. (Spurte en gang jeg ikke hadde behov for det, og da var det svaret jeg fikk).
|
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk akkurat en pen bunke ekstrapoeng..
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#116 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hehe, samme her!
Fikk 96000 ekstrapoeng. ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Spørsmålet er hvor lenge de kan være det, men her er det bare å utnytte det mens man kan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Livsnyter
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Liverpool
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Nei. Men rommet var bestilt via reisearrangør og jeg oppga først medlemsnummer ved innsjekk (kl. 20:00) Fordeler mottatt: Ingenting whatsofu*****ever.. Hva var bra/dårlig?: Bodde kun to netter og det ble ikke redd opp senger eller utført fiks av rommet i det hele tatt.. Elendig.. Valuta for pengene?: Njeh.. Vil jeg bo der igjen?: Mulig. Om prisen er riktig.. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |