SlidesArmed
Flyglad
Jeg fikk juksehilton gull til juksegull hos CC
Ditto. En email med "bilde" av HH statement ble sendt. Velkomst til CC Elite Gold i løpet av noen timer.
Jeg fikk juksehilton gull til juksegull hos CC
Ditto. En email med "bilde" av HH statement ble sendt. Velkomst til CC Elite Gold i løpet av noen timer.
Jeg regner med at man må velge om man ønsker Eurobonus-poeng ved hotellopphold eller poeng på Club Carlson-kontoen?
Julegave fra Club Carlson, gyldig for registrering fram til og med 27.12: 3000 poeng
https://www.clubcarlsonfestivethankyou.com/Points/Form.aspx?LOC=en
God jul, folkens.
Ja, men det lønner seg uansett å poste til Club Carlson og så heller bytte inn poeng derfra til Eurobonus etterpå.
Nei, du har nok rett i at man ikke mister 50%. Isåfall blir det faktisk minimum 20 grunnpoeng pr $ + 40 bonuspoeng pr $ + 10 gullbonus på grunnpoeng = 70 poeng pr $ + 2000 booking bonuspoeng.Misser man 50% som Gold på slike kampanjer?
Noen som har erfaring med å få poeng på gruppebookinger? Jeg booker og betaler overnatting for 13 stk med mitt kort, kan jeg få poeng for hele beløpet på min Carlson konto?
Noen som har erfaring med å få poeng på gruppebookinger? Jeg booker og betaler overnatting for 13 stk med mitt kort, kan jeg få poeng for hele beløpet på min Carlson konto?
Opp til 3 rom kan man få poeng for på samme booking ref. deres betingelser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.