Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotel: Radisson Blu Royal Copenhagen (ved Hovedbanegården)
Status: Gold
Oppgradering: Nei, men booket Family and friends pris.

Fikk ingen oppgradering, men det ble presisert ved innsjekk at jeg hadde fått det hvis jeg ikke bodde på FF rate. I stedet for fikk jeg en fint hjørnerom i 8 etasje.

Rommet var veldig romslig, med stor King size seng og to stoler med tilhørende bord. Stort bad med standard amnety utvalg av dusjsåpe, shampoo, balsam og body lotion.

Hotellet bærer preg av høy klasse. Frokosten er helt på det jevne i buffeten, men det er mulig å bestille eggeretter og pannekaker fra kjøkkenet. + for San Pellegrino på flaske.

Siden det var jul var det også gratis servering av gløgg i resepsjonen.
Forøvrig er beliggenheten uslåelig.

Jeg regner med at man må velge om man ønsker Eurobonus-poeng ved hotellopphold eller poeng på Club Carlson-kontoen?

Jeg regner med at man må velge om man ønsker Eurobonus-poeng ved hotellopphold eller poeng på Club Carlson-kontoen?

Ja, men det lønner seg uansett å poste til Club Carlson og så heller bytte inn poeng derfra til Eurobonus etterpå.

Ny Club Carlson Q1 promo - Triple poeng frem til 15.03.13 (60 poeng pr dollar)

https://www.clubcarlson.com/secure/offers/5962135?hotelBrandCode=

Eks:
Natt til 1400kr = ca $233 = 13980 poeng + booking bonus på 2000 poeng om du er CC Gold

Nesten 16000 poeng for 1 natt er ikke så galt, men ikke fullt så generøst som 50k promoen sommeren 2012 :D Likevel er det nok til en gratis natt på f.eks Park Inn Reykjavik (15k poeng)

Misser man 50% som Gold på slike kampanjer?
Nei, du har nok rett i at man ikke mister 50%. Isåfall blir det faktisk minimum 20 grunnpoeng pr $ + 40 bonuspoeng pr $ + 10 gullbonus på grunnpoeng = 70 poeng pr $ + 2000 booking bonuspoeng.

For et rom til ca 1400 pr natt blir det da ca $233 x 70 + 2000 = 18310 poeng

2 og en halv natt så har man 50k poeng, eller nok til en gratis natt på de dyreste hotellene i kjeden. Ikke verst uttelling egentlig.

Noen som har erfaring med å få poeng på gruppebookinger? Jeg booker og betaler overnatting for 13 stk med mitt kort, kan jeg få poeng for hele beløpet på min Carlson konto?

Noen som har erfaring med å få poeng på gruppebookinger? Jeg booker og betaler overnatting for 13 stk med mitt kort, kan jeg få poeng for hele beløpet på min Carlson konto?

Litt usikker om det gjelder egne regler for gruppebooking. Men jeg fikk nylig poeng for to rom da jeg betalte begge på mitt kreditkort. Virker å styres av hvem som betaler, og ikke hvem som bor i rommene. Så er du heldig så har du en pointbooster av de sjeldende på gang ;)

Spennende, da får vi se i neste uke som som skjer.. har også meldt meg på triple points promo, kunne vært et bra innskudd på konto det!

Opp til 3 rom kan man få poeng for på samme booking ref. deres betingelser.

Status
Not open for further replies.
Back