![]() |
|
![]() |
#621 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Radisson Blu Shanghai.
Booket - det nest billigste rommet. Oppgradert til suite... Noen andre perks - aner ikke, kanskje kommer det noe på døra. Status concierge btw. Resepsjonen påstod hardnakket at det ikke var noe frokost inkludert, men skal ikke dette være normalen med Concierge status? Tror jeg prøver meg allikevel, kranglet ikke noe på det. Grunnen til at jeg booket det nest billigste var at det på det billigste var kun røykerom igjen og jeg foretrekker ikkerøyk lang vei. Edit: Så i nøkkelkortfolderen at det lå en drikkebong for skybaren her. 2 for 1, vet ikke om det kan regnes som en perk, men litt morsomt. Last edited by Hypern; 04-04-2014 at 08:52. |
![]() |
![]() |
#622 | |
Milage RunE
|
![]() Quote:
Relevant utklipp: "Club Carlson Concierge members are eligible to receive one complimentary continental breakfast per night of member’s stay. Continental breakfast offerings will vary by hotel but may include an assortment of cereals, breads, fresh fruit, juices, coffee, tea and milk and may be provided via buffet or menu (at hotel’s discretion) in the hotel restaurant as determined by the participating Radisson®, Park Inn®, or Park Plaza® hotel. Complimentary continental breakfast is not available through room service." Jeg har tidligere opplevd at enkelte hotell forsøker å nekte deg gratis frokost, men som regel er det bare å: 1. Vise de at du er skuffet og lei deg (ikke sint) 2. Minne de om at du som concierge-medlem bor en del på hotell, og at du da ikke kommer til å bo på dette hotellet igjen Ta gjerne dette opp med "day manager" eller "night manager", i stedet for å diskutere med en resepsjonist som har jobbet på hotellet i to måneder. ![]() Dette pleier å løse saken. |
|
![]() |
![]() |
#623 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kom forresten fruktfat og kort på rommet.
|
![]() |
![]() |
#624 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg nettopp levert mitt første rate guarantee claim og venter spent på tilbakemelding (Radisson Blu Roma i august). For øvrig sendte jeg kundeservice hos Club Carlson et spørsmål for 6 dager siden og har fortsatt ikke mottatt svar. For dårlig!
|
![]() |
![]() |
#625 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Radisson Blu Alna
Concierge Billigste rom, ingen upgrade, sen utsjekk kl 21 om nødvendig..! Frukt & velkomstbrev på rommet Helt nytt rom som ingen har bodd i. |
![]() |
![]() |
#626 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
I orden med andre ord |
|
![]() |
![]() |
#627 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Oslo
Concierge Billigste rom, 2-for-1, oppgradert til Business Class, men rommet er ikke større :-) Grønt eple, en flaske Imsdal & velkomstbrev på rommet, velkomstebrevet var dog til en Undhjem og ikke meg, så lurer litt på hvilket rom jeg egentlig skulle fått. Sjekket inn 22:10 så rommet med mitt brev var sikkert gitt bort til noen andre. |
![]() |
![]() |
#628 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Klaget på et katastrofeopphold på Radisson Largo Washington DC.
Fikk i går en beklagelsesmail fra HR-sjefen ved hotellet hvor hun fortalte meg at min CC-konto var blitt kreditert 76 000 CC-poeng. Helt OK plaster på såret det ![]()
#629 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Haha, bare spøker. |
|
![]() |
![]() |
#630 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Teller et opphold på 2-for-1 rate som 1 eller 2 døgn?
|
![]() |
![]() |
#631 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det teller som 1 natt
(Men noen har tidligere nevnt at hvis man setter noe på rommet, middag i restauranten eller minibar så kan man få det som 2 netter.)
#632 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Wow! Det var ikke værst.
#633 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Edit: Kom på jeg hadde 2 drinker i hotellbaren, muligens derfor? |
|
![]() |
![]() |
#636 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Ålesund
Status: Red Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Business Class rom Perks: Nei. Over all forventning ![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Etter min henvendelse til CC vedr. skuffende opphold på RB Lillehammer fikk jeg en ganske standard "beklagelsesmail" i retur. Så overraskelsen var stor da jeg ble oppringt av hotellsjefen på Lillehammer Hotel for et par dager siden. Hun beklaget at jeg ikke ble oppgradert, og forklaringen var som nevnt over at de er et franchise-Hotel med et annet bookingsystem slik at CC-status ikke vises. Ble anbefalt å vise frem CC-kortet ved innsjekk neste gang, slik at jeg kunne få litt "Consierge treatment". Liker ikke å flashe kort, men får vel begynne å smyge det diskret over disken ved ankomst... Last edited by TriStar; 07-04-2014 at 00:21. |
|
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aner ikke om det er en perk eller noe for å være concierge, men de var tydeligvis innom med blomster som ikke var der da jeg kom. Virker rett og slett for mye av det gode her, da jeg kom tilbake i går kveld hadde de lagt tøfler og sånt klart ved sengen med et kort som beskrev hvordan man skulle få wakeoppcall.
|
![]() |
![]() |
#639 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
Syns det er greit nok å legge kortet og passet sammen på disken når jeg sjekker inn. Så har de i allefall mulighet til å dobbelsjekke at CC-medlemskapet er registrert, samt se status (i mitt tilfelle gull).. |
|
![]() |
![]() |
#640 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Erfaringsmessig er dette lurt, ja, ettersom det er overraskende mange hoteller som tydeligvis kun ser at du er medlem men ikke nivå.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |