![]() |
|
![]() |
#481 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Hotel Latvijia
Min status: Gold Rom booket: Carlson FF Oppgradert: Business (ser ut som en suite og har egen sofagruppe/30 m2) Andre fordeler: Fruktfat, sjokolade, vannflasker og bagasje båret opp til rommet. De var innom 3 ganger første innsjekkingsdag og spurte om alt var ok og om de kunne supplere med vann, sjokolade eller annet. Alt i alt, toppers! |
![]() |
![]() |
#482 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Strand Hotel Stockholm
Min status: Gold Elite Rom booket: 2 for 1 - Standard rom (2 rom) Oppgradert: One bedroom Suite (for begge rommene) Andre fordeler: Fikk ink frokost for begge rommene (suitene) + snacks og velkomstbrev på rommet |
![]() |
![]() |
#484 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Sikkert litt offtopic men jeg og en gjeng kompiser har tenkt oss ned til køben i Mars for en liten guttetur. Jeg er Gold Elite medlem og i den sammenheng håper vi å få mest utbytte av fordelene! Så er det noen som har noen anbefaling av hvilke av radisson hotellene som er "best" på dette der borte? Og er det innafor å be på forhånd om ting som oppgradering, sen utsjekk og lignende? Om mulig såklart. Har kun brukt min Gold Elite status en gang og det var i Desember sist måned. Bodde da på Blue scandic i Stavanger og hadde billigste rate, ble oppgradert til junior suite og fikk sen utsjekk til 15-16 på dagen(søndag). Fikk også frukt og sjokolade som velkomst "gave". Sånn da ble det ikke helt off topic alikevell ![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Peter Fox
|
![]()
Hei,
Med Club Carlson Gold, blir man i noen tilfeller oppgradert fra std. rom til suite på bonusovernattinger ?
#486 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Vil tro Scandinavia er greiest å ha med å gjøre, Royal er vel vanskelig mht oppgradering har jeg skjønt. Du kan jo forsøke 2for1 for å booke rom(om dere skal være kun helg vel å merke). |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#489 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Har aldri opplevd å bli oppgradert på Royal. De er skikkelig kjipe på det der.
Scandinavia har jeg hatt et par positive opplevelser med. |
![]() |
![]() |
#490 |
Newcomer
|
![]()
Takk for tilbakemeldinger folkens! Noen som har erfaringer med å be om dette på forhånd, ved å sende mail at vi er X antall mennesker som ønsker X antall rom i X antall dager fra den til den datoen, vi ønsker også sen utsjekk og tidlig innsjekk og rom oppgradering om mulig. Hvilket tilbud kan dere gi oss?
Er dette noe som er ok, eller er det forventet å bestille vanlig for så å håpe på alt det andre ordner seg? |
![]() |
![]() |
#491 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt OT, men hvis dere skal til Køben på guttetur i mars, så kan jeg tipse dere om at det holdes en stor pokerturnering der 13-16 mars. Unibet Open.
Bare sånn hvis dere har noe interesse for det. :P |
![]() |
![]() |
#492 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Martinique New York
Min status: Gold Elite Rom booket: Martinique Club Level room Oppgradert: Queen Suite Andre fordeler: Frokost for meg +1 (selv om kun jeg hadde Gold), velkomstnotis, sjokolade, vann x2 per dag |
![]() |
![]() |
#493 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Har gjort det samme til opphavet + et vennepar på Radisson Blu OSL, og lurer på om de får mine perks ( er Concierge ).Booket begge rom i deres respektive navn.... Jeg booket senior rate på begge rom da alle er over 65,men jeg får ikke tilgang til å endre booking på Min side( bestillte fra ClubCarlson-hjemmesiden). Skal jeg kansellere og booke et rom på mitt eget navn og et på den andre partens navn....eller begge rom på mitt navn ? |
|
![]() |
![]() |
#494 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bestilte i hennes navn, og brukte 2for1 tilbud.
|
![]() |
![]() |
#495 |
Newcomer
|
![]()
Hvordan fungerer disse 2 for 1 og 4 for 2 egentlig? Når jeg søker og finner hotel og datoer og alt vises summen av bestillingen til feks alle 4 dagene om jeg er på 4 for 2 deal. Blir det trekt av når man sjekker ut eller hvordan fungerer det? Og i så tilfelle, hvordan vet man at man får dealen og ikke ender opp med svarteper når man sjekker ut?
|
![]() |
![]() |
#497 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
For å få 2-for-1 eller 4-for-2 må du først og fremst være Gold Elite eller høyere. Da kan du gå inn via linken på hjemmesiden din hos Club Carlson, eller bruke bonuskoden som hører til tilbudet. Når du da søker på hotell så husk du kun kan sjekke inn på de dagene hvert tilbud gjelder. Søker du så på rom f.eks i en spesiell by, så kommer det/de hotellene som tilbyr dette tilbudet opp i en egen linje sammen med Advanced Purchase, points + cash etc.. Kun når tilbudet ligger der er det gyldig, og selve summen du skal betale på hotellet kommer opp under bestillingen. Har selv brukt dette massevis av ganger og funker helt utmerket! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
#498 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Joker
|
![]()
Ble oppgradert til Gold idag.. Har et opphold som var booket før ny status, burde jeg ta kontakt med hotellet å fortelle at jeg har ny status? "Hei, jeg har fått gullkort hos dere..." - vil helst unngå akkurat det
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har testet Concierge-tjenesten 3-4 ganger de siste månedene, og konklusjonen er: tregt (minst 3-4 dager for relativt enkle spørsmål), og forteller meg lite eller ingenting annet enn det jeg selv finner ut med noen raske Google-søk. Har foreløpig kun testet anbefalinger/research (restauranter, attraksjoner, transport etc) - skal se om jeg får testet hvordan de er til å skaffe billetter el.l. ved en passende anledning.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |