Quote:
Originally Posted by Utflyttet
Dette er det absolutt svakeste punktet til QR; kontorene ute er under ganske stram føring fra Doha, og må man ha kontakt med QR på bakken i Doha er det så godt som aldri konsekvente svar og få fordi de som møter kunden først er ofte de som har minst myndighet og minst kunnskap.
Det er stort sett sånne ting som får meg til å gå varm og miste en sikring når det gjelder større organisasjoner. Jeg er klar på at det er to grunner til at jeg flyr QR; de dekker begge regionene jeg har behov for å fly til, og de har et veldig bra produkt i luften. Men det surret på bakken i Doha har vært en katastrofe så lenge jeg har hatt med selskapet å gjøre (ca 10 år).
-A
|
Du oppsummerer QR på en grei måte. Vi har heller aldri hatt noe å klage på, men denne gangen skulle vi ha en dag i Doha og slappe av å se byen før vi dro hjem. Men når man sjekker for å være på den sikre siden får man bare svada svar overalt så blir man oppgitt.
Skal heller ikke se bort i fra at det ryker en sikring hos meg i morgen heller :P
Og 18 timer på airport hotellet frister overhodet ikke.