LNv22 ScanFlyer Gold 30 May 2014 #1 Kan jeg ha lest et sted på forumet her at Aegean har begynt eller skal begynne å fly til ATH fra enten OSL eller ARN? Synes å huske det, men kan ikke finne tilbake til informasjonen...
Kan jeg ha lest et sted på forumet her at Aegean har begynt eller skal begynne å fly til ATH fra enten OSL eller ARN? Synes å huske det, men kan ikke finne tilbake til informasjonen...
jameson82 Flysitter 30 May 2014 #2 LNv22 said: Kan jeg ha lest et sted på forumet her at Aegean har begynt eller skal begynne å fly til ATH fra enten OSL eller ARN? Synes å huske det, men kan ikke finne tilbake til informasjonen... Click to expand... Fra ARN.....
LNv22 said: Kan jeg ha lest et sted på forumet her at Aegean har begynt eller skal begynne å fly til ATH fra enten OSL eller ARN? Synes å huske det, men kan ikke finne tilbake til informasjonen... Click to expand... Fra ARN.....
D Dash ScanFlyer Gold 30 May 2014 #3 ------> http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121625&highlight=Aegean+arn
LNv22 ScanFlyer Gold 30 May 2014 #4 Takk for det. Fant den ikke da jeg gjorde søk i tittelfelt hvorpå flyselskapets navn er stavet feil i den eksisterende tråden.
Takk for det. Fant den ikke da jeg gjorde søk i tittelfelt hvorpå flyselskapets navn er stavet feil i den eksisterende tråden.