Quote:
Originally Posted by TriStar
Radisson Blu Værnes (eller Trondheim Airport kanskje?)
Status: Concierge
Dette er et av mine CC-favoritthotell i Norge, og tidligere har jeg hatt gode erfaringer her som CC Gold. Alltid blitt oppgradert til stort hjørnerom med hilsener og snacks fra sjefen.
Var derfor spent på hva som ville vente meg når jeg nå hadde booket mitt første rom som Concierge... Og hva fikk jeg? Absolutt ingenting! Et helt ordinært "Hei" ved innsjekk, et helt ordinært rom og ikke så mye som en liten sjokoladebit. Kjip pulverkaffe og ikke engang en vannflaske. Så da tenkte jeg å ta en kald øl i minibaren mens jeg så på kveldsnytt. Og hva møtte meg der, jo et stort svart hull... Innerst i skapet lå det en lapp med påskriften: "Kjære gjest. Kjøleskapet kan disponeres fritt. Et utvalg av drikke, sjokolade og snacks fås kjøpt i resepsjonen. Vi ønsker deg et fortsatt fint opphold!"
Dette må jeg si var skuffende... God natt ønskes fra en småsur Tristar.
|
Jeg ville tatt dette opp i form av en mail til rette vedkommende. Det finnes vel en el. annnen form for klagepostkasse....? Prøv denne :
goldpointsplus@carlson.com