Hei igjen
KGL!
Quote:
Originally Posted by LN-KGL
Hadde forventet at du hadde konsentrert deg om ballen og ikke mannen Dag Johnsen...
|
Det er vel det jeg proever aa gjoere...
Naa maa du ikke blande
driftssikkerhet og
usikkerhet! Det er vel liten tvil om at B787 har hatt sine barndomsproblemer, slik mange nylanserte flytyper, men det betyr ikke at flyet er usikkert, heller tvert imot!
Jeg kjenner ikke til noe av det du driver med i din farmasoeytiske industri og vil da heller ikke legge ut i det brede om hvordan jeg
tror ting kunne gjoeres bedre der. Jeg proever aa dele
litt av det arbeidet som foregaar i et flyselskap sin tekniske avdeling, noe jeg tror svaert faa folk utenfor denne bransjen vet mye om, men ser dessverre ikke den samme holdningen tilbake. Jeg har heller ikke tid eller kapasitet til aa gaa i detaljer med allt det arbeidet som foregaar til daglig, men selv om du ikke har personlig kjennskap til dette betyr det noedvendigvis ikke at ikke det foregaar mye bak kulissene...
Det er ikke dumt aa sitte paa gjerdet en stund naar nye fly kommer paa markedet, og dette var ogsaa en kommentar fra Gordon Bethune for lenge siden, men vi ser allerede over 20% fuel forbruk forbedring per sete i forhold til B767-300 og dette er slettes ikke daarlig...
Dag