Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Quote:
Originally Posted by hanswest
Det verste med det hele er når man ankommer OSL fra utlandet sent på kvelden, er sliten og bare vil hjem, og så må man ut av utland med koffert og det hele, opp og levere kofferten på nytt, og så gjennom sikkerhetskontroll, jeg skal være så glad den dagen noen klarer å endre på det systemet der.
|
Helt enig - jeg har stor sympati for dere som må videre på innland etter en utlandsreise med stopp på
OSL. Selv om dette også er tilfelle mange andre steder er det en ulempe for de reisende.
Quote:
Originally Posted by Mjolnir
Imponerende kontroll på Norgesgeografien! Hvordan i alle dager klarer du å holde styr på hvor dere er og hvilke steder du ser utfor vinduet hele tida?
|
I mange tilfeller kjenner jeg meg igjen, f.eks. er Minnesund lett å dra kjensel på. Det samme gjelder Oslo-området og stedene rundt Oslofjorden (som riktignok ikke er representert her). Når det gjelder Elverum og Råholt så har jeg jukset ved å bruke radarkartet til å spore meg frem. Tenkte det måtte være Elverum, men jeg var ikke helt sikker, og da er kart en fin ting å se på i ettertid. Intet verre enn det!
Quote:
Originally Posted by Discus
Får håpe dere roterte på rullebanen før den var slutt 
|
Jeg trodde at "rotere" også ble brukt om svinging i lufta, men det er godt mulig jeg tar feil.