Thread: DY IC i 2011
View Single Post
Old 25-06-2010, 04:42   #8
GFL
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,173
Default Re: Dy IC i 2011

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Naa har SleskeKjos vaert ute ett par ganger foer og hylt ulv om dette for aa ta knekken paa Feel Air, da fikk vi en laaaaaaaaang traad om temaet og da var han i Seattle for aa skrive under.. Det er vel snart ett aar siden?

La han proeve seg paa NYC. Hadde vaert artig aa se han svi av alle de millionene han har tjent paa aa bygge en butikk med stor suksess i loepet av ett blunk.
Er vel alltid slaskene som kommer lengst, er det ikke?

Enig at det drar seg litt ut, og han vel må vel komme med noe mer konkret snart. Men nå sier han selv at det er langdistanse lcc som kan være det neste. Det kan koste hardt, men nå har han et marked over hele Skandinavia og det er vel nå muligheten finnes?

Nå vil ikke jeg dra igang en diskusjon angående dette, men SAS IC vet jo knapt hva de skal gjøre, og kaller det en satsning med å sette 2 fly som de satt på bakken ifjor? Derfor er vel iår eller neste år man må prøve å ta opp konkurransen. Now or never..

Får se hvordan Iceland Express funker med LCC til EWR...
__________________
Why fly? Simple. I'm not happy unless there's some room between me and the ground.

Last edited by GFL; 25-06-2010 at 04:45.
GFL is offline