SAS KRS-BGO i gris.

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Driver og bestiller billett BGO-KRS i morgen, og ser det nå er satt opp smågriser på disse avgangene igjen. Ser også at det er fjernet avganger(kun 4 igjen). Hva skjer? Er F50'ene på vei ut tidligere enn planlagt?
 
Det er for lite piloter på F50. 60+ er ute og styrmen er oppsagt.
Tilskoling? Nei.
SAS synes det er billigere å fly Gris en Fokker! Detta går veien!
 
Men KRS-SVG er fortsatt satt opp med F50.
Moro med flere store fly på Kjevik. Men jeg er redd de skal slite med å fylle dem opp!!
Tror SAS trenger flere CRJ900 maskiner, jeg!!

BF:cool2
 
Men KRS-SVG er fortsatt satt opp med F50.
Moro med flere store fly på Kjevik. Men jeg er redd de skal slite med å fylle dem opp!!
Tror SAS trenger flere CRJ900 maskiner, jeg!!

BF:cool2
Helt ille kan det da ikke være. Når jeg bestillte før i dag, var billigste billettpris på de første tre avgangene, av fire, kr. 2.138,- en vei. Morgen- og ettermiddagsavgangene med F50 har stort sett vært håpløs å få normale priser på, om en kom med i det hele tatt.
 
Ja, prisene mellom BGO og KRS har vært hinsides. Like ille som KRS-CPH!
Mens Oslo derimot går for en slikk og ingenting!

BF:cool2
 
Tror SAS trenger flere CRJ900 maskiner, jeg!!

BF:cool2
Hvor mange CRJ er på vei til SAS og hvor blir disse stasjonert?
Ser gjerne at vi får CRJ på BGO-MOL også, der er det "kamp" om plassene så alt for ofte.
 
Det er for lite piloter på F50. 60+ er ute og styrmen er oppsagt.
Tilskoling? Nei.
SAS synes det er billigere å fly Gris en Fokker! Detta går veien!

Typisk Kua å være sjalu på Grisen :colgate:
 
Back
Top