View Single Post
Old 08-03-2016, 15:24   #12
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Default Re: Cecilie på solotur til Hongkong med SAS i Business og Bakibussen

Quote:
Originally Posted by Yeager View Post
Kjempefin rapport så langt, ser fram til fortsettelsen 😊
Tusen takk, den kommer om ikke så brått

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Takk for strålende rapport. Trodde det var gammel C på denne ruta jeg?

Ser frem til fortsettelsen

Hadde funka for mæ au - hvor kjøpte du det? I den turistdisken ved flytogbillettutsalget eller samme plass?
Tusen takk! Jeg kjøpte det i en liten sjappe i ankomsthallen som het 1O1O. Kjapt og enkelt, jeg dro kortet mitt og dama installerte det for meg og sørget for at alt var up and running før jeg stakk derfra Super service!

http://www.discoverhongkong.com/eng/...t-sim-card.jsp

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Måtte du ut med poeng for oppgraderingen, eller var det complimentary.....?
Forøvrig flott beskrivelse, og skjønner at jeg må teste Ringi Eplemost
Tusen takk for det Ser litt vesentlig informasjon har falt ut ja. Det var en poengoppgradering (40 000 EB-poeng)

Quote:
Originally Posted by mcduck View Post
Flott rapport hittil. Hong Kong er en fantastisk by. Vært der med SAS 3 ganger i vinter allerede, flere turer blir det garantert.
Tusen takk! Det er definitivt en by jeg vil tilbake til, men akk, døgnrytmen min likte ikke helt en så kort tur

Quote:
Originally Posted by Utenbys View Post
Fin rapport - Håper neste avsnitt vil avsløre at du hadde det kjekt i Hong Kong. På tross av at det ikke var spesielt varmt der i slutten av januar / begynnelsen av februar.

Det er lite som er så nice som det øyeblikket personen bak skranken bekrefter at det kommer nytt boardingkort med seteangivelse i C. De har tydeligvis forbedret rutinene på CPH. Jeg har en historie fra noen år tilbake der jeg først prøvde å legge inn request på BGO; Snakk med loungen på CPH. Loungen på CPH; Snakk med servicesenteret. Servicesenteret; Snakk med de på gaten. De på gaten; Du er heldig, jeg hadde to seter med mulighet for pointsupgrade i C, du får nå det siste. Personen bak meg i samme kø fikk det Comfort-setet som var nevnt på mitt opprinnelige boardingkort.
Tusen takk for det! Ja, jeg kan vel allerede nå avsløre at jeg hadde et fantastisk opphold der Drar gjerne tilbake!

Huff, det er kjipt at det skal være så mye frem og tilbake med disse oppgraderingene. Det beste hadde jo vært om de kunne bekrefte det i loungen. Da jeg reiste til Chicago oppgraderte jeg til C fra Plus med cash. Da fikk jeg nytt boardingkort i loungen.

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Hvordan er det mulig å fly business uten å forsyne seg (litt) av baren ihvertfall?

Jaja hver sin smak - slipper ihvertfall å komme frem bakfull. Takk for fin rapport foreløpig!
Det går veldig fint det Har ikke noe prekært behov for å drikke mye alkohol hverken på bakken eller i luften. Kommer litt an på dagsformen.