Recent content by morr

  1. morr

    EuroBonus 2.0

    For de som i dag er gullmedlemmer og er tett på diamant er ikke dette positivt. Punkt 1: det blir langt flere som får gullkort. Dvs mer press på fast track , innsjekk osv. 2. Gullkunder blir de nye sølvkundene, Dvs sannsynlig dårligere service på en rekke områder. I tillegg mange som får tildelt...
  2. morr

    SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus

    Samme inntrykk, dette gjelder hovedsakelig osl. Men det er jo dette man betaler ekstra for og som alltid har fungert. Når selv kapteinen skylder på det nye it systemet over speaker som følge av forsinkelser (opplevd 2 ganger) så må dette være på agendaen i selskapet. Samtidig er jeg svært...
  3. morr

    SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus

    Ok, uansett dette rammer SAS sine beste kunder. Og ja dette irriterer svært mange som reiser mye. Jeg selv mistet fly, fått beskjed om slike som deg har vi ikke tid til å hjelpe. Springer som regel som en gal mellom gate og service skranke , da ingen kan hjelpe og ja i disse tilfellene har jeg...
  4. morr

    SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus

    Hvor plasserer man årskort kunder som allerede har betalt for 1 år... ? Mistanke om at det blir lange køer på fast track innland , lounge på osl har man jo sjelden tid til. Man burde heller ha fokus på å få orden på it systemet ved gate, det har redusert servicen BETYDELIG. Noen må få orden på...
  5. morr

    SAS gjeninnfører bonuspoeng (for bedriftskontopersoner) i Norge i dag (26/2/13)

    Re: SAS gjeninnfører bonuspoeng i Norge i dag (26/2/13) Noen som vet om kan, evt hvordan man kan opptjene bonuspoeng ved årskort travel pass 12 mnd innland?
  6. morr

    Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

    Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III) Dette er jo en av grunnene til at man bruker en formue på billetter hos SAS!
  7. morr

    Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

    Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III) Dette har jeg opplevd på OSL, og dette oppleves av MANGE som en stor svekkelse av produktet og servicen. Jeg har fått svært mange negative reaksjoner på akkurat dette. Her MÅ SAS finne en løsning.
  8. morr

    Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett

    Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett Noen som vet om det overhodet er mulig med lounge adgang på osl med kun innlandsbillett og SKG ? Det er jo mulig å komme seg inn på utland uten billett , og exit igjennom tollen før man går igjennom security på nytt? Har man 3-4 timer til...
  9. morr

    Nytt stort SAS sparprogram

    Det verste nå er om det ikke kommer en avklaring i dag, det vil være ekstremt viktig å normalisere situasjonen allerede i kveld. Pr avdelingen har dessuten en formidabel jobb den neste uken. Usikkerheten må fjernes, ellers er det uansett slutt. Det virker dessuten som at dette ikke er høyt spill...
  10. morr

    Kredittkort og konkursforsikring (splitte fra Kingfisher i trøbbel)

    Re: Eksiterende bookinger ved eventuell konkurs? Har nylig forhåndsbetalt årskort for 12 mnd , så frykter at 1 år med reiser forsvinner..
  11. morr

    To klasser på innland - årskort

    To klasser på innland - årskort Ser at SAS innfører to-klasse system på innland, eco og eco extra. Hva skjer da med de som har årskort på innland, blir de satt i extra? Hvordan fungerer dette intra-skandinavisk f.eks?
  12. morr

    Parkering Gardermoen

    Tips - parkering Gardermoen Har du tips om rimelig parkering på Gardermoen/nærheten av Gardermoen med enkel vei til/fra terminalen? Har bruk for parkering 3-5 dager i uken.
  13. morr

    Spørsmål angående EBG - service i kabinen

    Spørsmål angående EBG - service i kabinen Vet flyvertinnene hvem som er EBG i kabinen? Er det noe praksis at det gies ekstra service til f.eks gull eller pandion medlemmer?
  14. morr

    SAS to Launch San Francisco Service in S13

    Hvor mange dreamlinere er på vei inn i flåten til dy? 8 stk og de er garantert på vei mot 15 langdistansefly i løpet av 5år. Hvor settes disse flyene inn? Ikke på charterdestinasjoner langt unna med går rett inn på tradisjonelle ruter som bkk og new York. Kina er garantert på brettet, samt India...
  15. morr

    SAS to Launch San Francisco Service in S13

    Det interessante er jo at det er norwegian sine planer på langdistanse som har fått Sas til å vokne. Tipper hele Sas-organisasjonen nærmest er sulteforet på mangel på initiativ når det gjelder long haul. Får endelig håpe at de nå ikke legger ned andre ruter, som f eks Oslo - new York.
Back
Top